XXL Nutrition

Tabletss android IOS windows?

JoeyC

Competitive Bodybuilder
Waardering
537
Lengte
1m80
Massa
72kg
Wat zouden jullie doen voor tablet als je er nu een moest kopen voor prijs/kwaliteit.

liefst onder 300 euro en snel genoeg,

zie merken staan als yarvik (sub merk van sweex) en Qware oid. zijn die vergelijkbaar aankwaliteit als bv samsung/apple?

grts

Haal de nieuwste Google Nexus tablet, hele goede prijs/kwaliteit verhouding volgens de reviews.

Nexus is top!
Hoewel ik hier nu een Microsoft surface rt heb, gekocht voor 210 euro bij surfspot.
Ding is ook echt super

Ik heb een Yarvik Xenta 10" gekocht voor mijn vriendin... Ze is er uitermate tevreden over. Uiteraard kan het beter. t'is maar wat je er mee gaat doen. Een 7" was te klein voor haar, dus een Nexus 7 was sowieso geen optie. En och een beetje browsen, een mailtje lezen en een spelletje spelen kunnen ze allemaal wel.

Oh als je trouwens pdf'jes wil lezen van A4 formaat is een 7" ook te klein (imo).

Ipad met Jailbreak. Zonder Jailbreak zou ik echter niet doen, veel te beperkt.

• Topic Starter Topic Starter
aye, tnx voor de info guys,

7/8 inch is te klein en de yarvik gaven toch redelijk wat negatieve recensies, zijn voor galaxy tab 3 gegaan die is nu in de aanbieding,

aye, tnx voor de info guys,

7/8 inch is te klein en de yarvik gaven toch redelijk wat negatieve recensies, zijn voor galaxy tab 3 gegaan die is nu in de aanbieding,

Dies 8 inch haha, scheelt niet zoveel. Dan had ik voor de nexus 10 gegaan, maar mijn zus heeft de galaxy tab 3 en is ook prima. Lijkt alleen wel op een grote galaxy s3

Terug
Naar boven