dudy
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
iemand een idee waar je deze kan bestellen via een betrouwbare site ?
mvg
mvg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xxlnutrition, bodyenfitshop, gorillawear,..kijk beetje rond op het forum zou ik zeggen
Dús? Op die sites staan tanktops, en die van xxlnutrition zit heerlijk.
Verder LANG LEVEN GOOGLE in plaats van topics over zoiets openen.

Dús? Op die sites staan tanktops, en die van xxlnutrition zit heerlijk.
Verder LANG LEVEN GOOGLE in plaats van topics over zoiets openen.
Maarja zeg nou eens eerlijk je wilt toch niet gezien worden met een xxlnutrition tanktop aan
![]()
lekker boeiend ze zitten lekker en tekent mooi af
is goed voor mn zelfvertrouwen jwt 
heb er toch liever iets anders opstaan dan zoiets "lelijk".
van mij moest je hier niet op reageren hoor, dit is een algemeen topic..
ik val hier niemand met lastig en voor sommige mensen is dit best wel intressant waar ze dan leuke tank tops kunnen kopen..
Ik wellekker boeiend ze zitten lekker en tekent mooi af
is goed voor mn zelfvertrouwen jwt
![]()

Nu nog een b&f joggingbroek eronder en ik ben helemaal compleet![]()
helemaal top 

Ik heb meerdere stijlen, maar mn allerdaagse stijl is meestal nikes, spijkerbroek en tshirt. Doe soms wel hakken aan ofzo hoor
De rest (de tanktop die ik soms aan doe, soms met trainen, de handschoentjes (heb ik niet) en de joggingbroek waren niet srs) -_-
Ps, mannen kunnen ook netjes, dus vrouwen ook ruig. Boeiend dat het niet past, als ik het maar leuk vind toch![]()
ik had het niet over je stijl van kleren hoor (moet je zelf weten waar je lekker in vind) , maar eerder op je antwoorden jezus..

misschien pak je het zo op (sorry) alleen ik irriteerde me gewoon aan het feit dat jij iets vraagt, ik antwoord geef en jij gelijk commentaar levert ''niet goed genoeg''.