Fitness Seller

tank tops

dudy

Novice
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
xxlnutrition, bodyenfitshop, gorillawear,..kijk beetje rond op het forum zou ik zeggen

Muscletotaal heb je ook nog, en anders over de grens bestellen.. My-muscleshop.nl verkoopt sinds kort ook gym shark..

Dús? Op die sites staan tanktops, en die van xxlnutrition zit heerlijk.
Verder LANG LEVEN GOOGLE in plaats van topics over zoiets openen.

Maarja zeg nou eens eerlijk je wilt toch niet gezien worden met een xxlnutrition tanktop aan

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dús? Op die sites staan tanktops, en die van xxlnutrition zit heerlijk.
Verder LANG LEVEN GOOGLE in plaats van topics over zoiets openen.

heb er toch liever iets anders opstaan dan zoiets "lelijk".

van mij moest je hier niet op reageren hoor, dit is een algemeen topic..
ik val hier niemand met lastig en voor sommige mensen is dit best wel intressant waar ze dan leuke tank tops kunnen kopen..

Maarja zeg nou eens eerlijk je wilt toch niet gezien worden met een xxlnutrition tanktop aan

:roflol:

Ik wel :engel: lekker boeiend ze zitten lekker en tekent mooi af :p is goed voor mn zelfvertrouwen jwt :roflol:

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 23:40 ----------

heb er toch liever iets anders opstaan dan zoiets "lelijk".

van mij moest je hier niet op reageren hoor, dit is een algemeen topic..
ik val hier niemand met lastig en voor sommige mensen is dit best wel intressant waar ze dan leuke tank tops kunnen kopen..

hoe moet ik nou weten wat jij mooi en wat jij lelijk vindt? Jij vraagt waar ze tanktops online verkopen. Ga dan niet zeuren als je uberhaupt antwoord krijgt.

waarom zo ruig ? past niet echt bij een vrouw...

waarom zo ruig ? past niet echt bij een vrouw...

Ik heb meerdere stijlen, maar mn allerdaagse stijl is meestal nikes, spijkerbroek en tshirt. Doe soms wel hakken aan ofzo hoor :p
De rest (de tanktop die ik soms aan doe, soms met trainen, de handschoentjes (heb ik niet) en de joggingbroek waren niet srs) -_-

Ps, mannen kunnen ook netjes, dus vrouwen ook ruig. Boeiend dat het niet past, als ik het maar leuk vind toch ;)

Ik heb meerdere stijlen, maar mn allerdaagse stijl is meestal nikes, spijkerbroek en tshirt. Doe soms wel hakken aan ofzo hoor :p
De rest (de tanktop die ik soms aan doe, soms met trainen, de handschoentjes (heb ik niet) en de joggingbroek waren niet srs) -_-

Ps, mannen kunnen ook netjes, dus vrouwen ook ruig. Boeiend dat het niet past, als ik het maar leuk vind toch ;)

ik had het niet over je stijl van kleren hoor (moet je zelf weten waar je lekker in vind) , maar eerder op je antwoorden jezus..

ik had het niet over je stijl van kleren hoor (moet je zelf weten waar je lekker in vind) , maar eerder op je antwoorden jezus..

Zo heilig ben ik niet hoor :p
Ik typ niet eens ruig :roflol: misschien pak je het zo op (sorry) alleen ik irriteerde me gewoon aan het feit dat jij iets vraagt, ik antwoord geef en jij gelijk commentaar levert ''niet goed genoeg''.
Ik raak die irritatie liever kwijt dan op te kroppen, vandaar :p

Een tanktop van golds gym is wel dope maar aangezien je maar een maandje traint, not done..
Ik dacht eerder aan deze
2dv4f2e.jpg

weet niet wat voor tanktops je wilt, ik bestel mijne zelf hier www.bodybuildingtanktops.nl.
die tanktops hebben een perfecte opening

Terug
Naar boven