MuscleMeat

Nieuws Tarantino announces Kill Bill 3.

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.372
Speaking on Italian TV talk show Parla Con Me, Quentin Tarantino announced his desire to make a third part to Kill Bill. But insisted he wants to wait 10 years between the second and third instalments. "Yes", he told the host, after pushing her to ask him about the matter. "The Bride will fight again."

He also offered a "maybe" to an Inglourious Basterds follow-on, and a definitive "no" to continuing Pulp Fiction.

Well, 2014 is right around the corner.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond de eerste twee delen al niet boeiend.. zal met de derde niet anders zijn.

Nice al die overdreven vechtscenes hoefden van mij niet zo, maar de sfeer en het verhaal vond ik wel tof.

Same shit all over again.

Enige wat ik goed blijf vinden is reservoir dogs. Voor Kill Bill was gewoon weer dezelfde formule gebruikt.
- Neem allemaal scenes op
- zet ze in willekeurige volgorde in elkaar(maar wel zo dat het nog te snappen valt).
- OMFG nieuwe Tarantino movie, iedereen gaat.

Zo ook met Death Proof. Eerste stuk van de film was leuk. Maar tweede helft, mijn God wat heb ik me verveeld in de bioscoop om nog maar niet over dat einde te spreken. :roflol:

Same shit all over again.

Enige wat ik goed blijf vinden is reservoir dogs. Voor Kill Bill was gewoon weer dezelfde formule gebruikt.
- Neem allemaal scenes op
- zet ze in willekeurige volgorde in elkaar(maar wel zo dat het nog te snappen valt).
- OMFG nieuwe Tarantino movie, iedereen gaat.

Zo ook met Death Proof. Eerste stuk van de film was leuk. Maar tweede helft, mijn God wat heb ik me verveeld in de bioscoop om nog maar niet over dat einde te spreken. :roflol:

Smaken verschillen. Al had die stuntman wat mij betreft wel wat meer vrouwtjes mogen vermoorden, en dat gekakel van die wijven had wel wat minder gemogen....

Smaken verschillen. Al had die stuntman wat mij betreft wel wat meer vrouwtjes mogen vermoorden, en dat gekakel van die wijven had wel wat minder gemogen....

Idd !

Zit Kurt Russel gvd even te huilen op het einde

http://www.youtube.com/watch?v=k0ZgwcAI7tk

• Topic Starter Topic Starter
Voor Kill Bill was gewoon weer dezelfde formule gebruikt.

Dezelfde formule? Ik zie echt de link niet tussen bijvoorbeeld Jackie Brown en Kill Bill.

Behoorlijk irritant inderdaad dat sommige filmmakers allemaal scenes opnemen!

Sjaakadelic zei:
OMFG nieuwe Tarantino movie, iedereen gaat.

Michael Bay heeft toch ook zijn fans? :) De Tarantino cultus is gecreëerd door mensen die geen fan zijn.

Strongman zei:
Nice al die overdreven vechtscenes hoefden van mij niet zo, maar de sfeer en het verhaal vond ik wel tof.

http://www.youtube.com/watch?v=ehEbfAfDJ80&feature=related

Laatst bewerkt:
zat er niet op te wachten, heb deel 2 nog niet eens gezien.

death proof vnd ik echt de hele film door vet om naar te kijken.. maar het einde duurde iets te lang inderdaad

planet terror vond ik wel hoerehard zuigen

Beide Kill Bills zijn failmovies. Beetje hersenloos gevecht met een flinterdun verhaaltje. Snap niet wat mensen er in zien.

Oh toch wel, Tarantino staat op de cover.:rolleyes:

Ik heb Kill Bill 1 en 2 om 1 of andere duistere reden nog nooit volledig kunnen uitkijken. Ofwel kwam er iets tussen of viel ik in slaap ofzo, weird shit ???

**** alle haters, Tarantino heerst gewoon. Death Proof was geniaal! Bijna alles wat hij heeft gemaakt is op zijn minst erg vet, en het meeste is ****it wreed. Ben benieuwd wat alle haters dan wel goede films vinden?

Laatst bewerkt:
Leuk, vond ze eigenlijk wel de moeite. Enkel Death Proof van Tarantino vond ik maar niks aan (behalve het eerste deel dan).
Als je een film maakt die in het midden terug opnieuw begint en praktisch identiek is, laat het dan ook identiek eindigen. Was gewoon in shock toen ik Russel zag veranderen en die meiden de overhand kregen.
Was een zware teleurstelling.

• Topic Starter Topic Starter
xin_0520504230845812122213.jpg

Heb je zin in een zoentje?

1 was leuk, 2 was tegenvaller.

Geen hater, maar Death proof was gewoon een matig filmpje, niets speciaals. Bovendien hoeft die girl power onzin voor mij niet. Kill Bill I/II waren relatief goed gemaakt maar vooral geïnspireerd op een genre dat haar succes al meer dan voldoende had bewezen in andere producties, niets nieuws dus. IMO moet hij ofwel met iets nieuws komen ofwel nieuwe scenario's gaan schrijven in het genre crime/maffia, waar hij echt goed in is (Pulp fiction, Reservoir dogs, Jackie Brown...). Ik zit niet echt te wachten op remakes of nieuwe delen van oude films.

Kil Bill is eigenlijk gewoon 1 film maar dan door 2en gedeeld.
imo een erg goeie film, maar vraag me af waar deel 3 over moet gaan...

Terug
Naar boven