XXL Nutrition

Tarieven van smartphones

Bob1337

Competitive Bodybuilder
Waardering
92
Ik ben voor iemand aan het kijken naar een smartphone+abo, maar ik schrik echt van de prijzen!

Maanden geleden heb ik mijn HTC Desire S aangeschaft gratis en betaalde de 1e 6 maanden €16,95 en daarna €21,95.

Dezelfde phoneis nu €35 p/m. Wtf happened?

Heeft iemand zich recentelijk in verdiept die wat raad kan geven?

Cheers!

Denk dat het door het internet komt, hier betaal je nu meer voor.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen lekker verslaafd maken, en dan alles verdubbelen. Slimme zet :(

Maar als je voor iemand een abbo aan het uitzoeken bent is het dan niet handig om te weten wat diegene precies wilt, hoeveel belminuten etc. En waaraan de smartphone moet voldoen.

Ik zit nou ook toevallig te kijken bij de abbo's van dezelfde website waar ik mijn telefoon vandaan heb... En inderdaad, het ligt aan het internet.

Zelfde phone, zelfde belminuten, zelfde aantal smsjes, zelfde tarief....
Alleen ik heb onbeperkt internet en nu is het 300mb internet.

Ik denk dat al dat gratis WhatsAppe ze toch wakker gemaakt heeft. Maar goed, onbeperkt is eigenlijk verspilling. 200mb is meer dan genoeg als je thuis/school/werk draadloos netwerk hebt en je daar je downloads doet.

• Topic Starter Topic Starter
Maar als je voor iemand een abbo aan het uitzoeken bent is het dan niet handig om te weten wat diegene precies wilt, hoeveel belminuten etc. En waaraan de smartphone moet voldoen.

Ze belt niet gek veel, dus de een na goedkoopste bel/sms+internet bundel

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 20:18 ----------

Ik zit nou ook toevallig te kijken bij de abbo's van dezelfde website waar ik mijn telefoon vandaan heb... En inderdaad, het ligt aan het internet.

Zelfde phone, zelfde belminuten, zelfde aantal smsjes, zelfde tarief....
Alleen ik heb onbeperkt internet en nu is het 300mb internet.

Ik denk dat al dat gratis WhatsAppe ze toch wakker gemaakt heeft. Maar goed, onbeperkt is eigenlijk verspilling. 200mb is meer dan genoeg als je thuis/school/werk draadloos netwerk hebt en je daar je downloads doet.

Zelfs goedkope telefoons zijn prijzig met een abo.

Ja idd, ze verdienen weinig meer aan smsen, maar wat je nou moet betalen voor internet is wel van de pot gerukt.

Zelf heb ik een abo bij Hi (voordat alles leasetroep werd) 250+200MB, dat is voor mij genoeg vanwege WiFi e.d. Ze maken ook reclame dat whatsapp geen data kost, maar dat is maar 1mb per dag ongeveer, pure marketing.

Ik hoop dat de prijzen wel gaan kelderen.

Terug
Naar boven