AndroidHealthClinic

Tattoo.

Rick D

Cool Novice
Waardering
0
had een vraagje, wil graag een tattoo laten zetten op mijn schouder / schouderblad / borst tot de helft van mijn bicep aan de linker kant.
kan een tattoo eventueel gaan vervormen of uitrekken als je gains maakt?

Gebruik zoek functie, zijn al veel topics over gemaakt. Wat ik me kan herinneren is dat je in het begin beter even kan wachten omdat je dan heel snel gained, maar zodra je een beetje gevorderd bent en het wat langzamer gaat kan het wel.

Was idd deze week nog een topic over maar, als je gaint 'groeit' je huid oppervlak, dus automatisch ook je tattoo.

Een tattoo gaat niet van vorm veranderen ofzo als je zelf gaat groeien. Heb er zelf nooit last van gehad.

• Topic Starter Topic Starter
moet het echt zeker weten, word een flinke plak maori dus als dat gaat afwijken ziet het er niet uit. iniedergeval bedankt voor de comments

Antwoorden al gegeven.

Google is your friend brah

hoelang train je al? als je al een jaar of meer traint, zodat je die 'snelle gains' kwijt bent, en niet van plan bent om te gaan kuren lijkt me het wel safe. ooit een scheef getrokken Maori sleeve gezien, dat lijkt nergens meer op :D.

Je bent 73kg bij 1m84, dit betekent dat je nog een stuk groter kunt worden. Ik zou persoonlijk nog ff wachten met een tattoo totdat je groter bent, een tattoo gaat echt niet helemaal scheef worden maar een klein beetje vervorming is mogelijk en dit lijkt me niet wat je wilt.

Terug
Naar boven