Fitness Seller

TCX Fatburner

DutchDedication

Cool Novice
Waardering
2
Hallo, ik kwam onlangs deze supplement tegen: TCX FATBURNER
Is hier iemand bekent mee, en zo ja, was dit dan positief ervaren of juist niet?

DutchDedication

(P.S. mijn excuus als dit product al ergens op het forum staat, maar ik kon het (via de zoekmachine) in ieder geval niet vinden!)

Ben er sinds gisteren mee begonnen
Normaal heb ik 24/7 honger en ik dus ook bruut veel. Nu moet ik me er haast toe zetten omdat ik geen honger meer heb, en toch de energie. Dus na 1 dag...ben ik al tevreden:D

DutchDedication
een tip: zoek op tcx* in de zoekmachine
dat sterretje zorgt dat het drie-letterwoord toch gevonden kan worden.
op deze manier vind je enkele topics waar je misschien nuttige informatie uit kan halen.

Timmert

• Topic Starter Topic Starter
dat is al 1 tevreden klant ;) en hoeveel neem je er dan? 2 per dag of zo? (Dat is in ieder geval de aanbevolen hoeveelheid)

En wat zeggen jullie, liever TCX Fatburner of toch de (naar mijn inziens) wat bekendere Hydroxycut Hardcore? (als je naar de prijs kijkt neig ik toch meer naar de TCX. Hier betaal je namelijk 25 euro voor 60 capsules waar je 30 dagen mee doet. De HH betaal je 47,95 voor 120 stuks. Maar hier doe je slechts 38 dagen mee (uitgaande van de a.d.h.) De HH is dus relatief bijna twee keer zo duur).

DutchDedication

pak 2x per dag

Na mn ontbijt 1 cap, en na mn avondeten 1 cap.
Maar ik kan er nog geen valide oordeel over geven, komt nog wel.

Ik heb die een tijd geleden gebruikt en bij mij ging mn hart toch veel te snel doorpompen voelde egt niet chill. Ik heb verder nooit wat, ook geen medicatie niks dus voor mij hoeft die tcx niet meer. (ik doseerde gewoon zoals aanbevolen dusja, misschien reageert mijn lichaam gewoon niet goed op dit supplement)

heb het een paar dagen geprobeerd maar sliep er slecht door (werd steeds wakker) dus heb ik het maar weggeflikkerd

• Topic Starter Topic Starter
hmmm, das niet zo handig want ik slaap al heel slecht :d (vooral met deze hitte pff. Hebben jullie daar geen last van?) Maar ja, ik gaat het voor de grap maar gewoon f proberen, want ik zit nou beetje op een plateau. Ik zit nu op de 11%, en het wil niet echt heel hard meer vorderen. Ik denk dat ik na een maand flink cutten nog 0,5 á 1% omlaag kan... ik wil naar de 8 á 9% dus gaat me beetje te langzaam dan :rolleyes: Maar ik kijk het wel even aan. Ik zal eind juli wel even een review schrijven over mijn bevindingen. Ik heb trouwens toch maar gekozen voor Hydroxycut Hardcore! Werd toch beter aangeschreven door de leden hier had ik het idee. (staat ook in de supplementen top 100!) En is het niks... dan weet ik dat ook weer toch? ;)

DutchDedication

Terug
Naar boven