Fitness Seller

tcx

DaphneOkken

Cool Novice
Waardering
0
hey dames,

vraagje aan jullie..
ik ben net bij de body en fit shop geweest en heb
tcx meegenomen om een maandje te proberen

hebben jullie hier misschien al ervaring mee?
en hoe was die ervaring??
ben er erg benieuwd naar..
ik ga morgen beginnen..

wat is het en wat doet het precies?

nooit van gehoord.

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt. Maar heb wel een aantal andere vetverbranders gebruikt. Ben steeds in de verleiding gekomen. Het lijkt schitterend wat ze allemaal beloven. maar het is allemaal brol volgens mij. Ik heb er nooit goede resultaten mee behaald. Ik heb nu goede begeleiding voor mijn voedingsschema en training en daar zie ik veeeeeeel meer resultaat van. Je moet er hard voor werken, vanzelf (of met pilletjes) zal het niet gaan. Een goede voeding, goed trainen en cardio: dat is hét wondermiddel ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik doe het ook voor de energie die ik er van moet krijgen..
de man van de body shop zegt dat dit eigenlijk t enige fatburn pilletje
is die hij gelooft, of hoe je dat ook moet zeggen..
ik priobeer t gewoon een maandje en dan zie ik wel..
hiernaast eet ik gewoon gezond en sport ik hard..

ik heb het gebruikt, merkte er niks van....

toen nam ik 3 pillen en de 1e keer kreeg ik het toen echt warm en me huid werd helemaal rood!! daarna steeds 3 genomen en begon ik weer niks te voelen.

kan best zijn dat het iets geholpen heeft maar niet zoals ze beloven, dus ga daar maar niet van uit

gr

de man van de body shop zegt dat dit eigenlijk t enige fatburn pilletje
is die hij gelooft, of hoe je dat ook moet zeggen..
ik priobeer t gewoon een maandje en dan zie ik wel..
hiernaast eet ik gewoon gezond en sport ik hard..

Dat verbaast me niks, dat ie dat zei: als je naar iets anders had gevraagd, had hij waarschijnlijk net hetzelfde gezegd over dat product.:rolleyes: iig je kan het inderdaad gewoon proberen (dat dacht ik ook altijd bij mezelf) en het kan wel degelijk een verschil maken. maar het verschil is nooit zo groot als ze je beloven.

nouja, ik vroeg juist niet naar dat product..
ik pakte een ander product en vroeg of het echt wel wat hielp
of niet.. en toen wees hij me op dit product, dat ik dit beter kon nemen..

en mn eerste dag zit erop, heb gewerkt en normaal kak ik tegen de middag
onwijs in, daar had iok vandaag geen last van. kan wel toeval zijn
natuurlijk, of t zit tussen me oren haha..
had het ook vaak warm idd..

het was vandaag 25 graden :D

de warmte die moet je een half uurtje nadat je de pil heb genomen voelen, dat blijft niet de hele dag zo.

ja, maar op mn werk is het binnen vaak dezelfde temperatuur..
ben niet buiten geweest dus, buiten was t bloedheet iig haha

Fatburners bevatten niet echt goede stoffen en ik zou ze NOOIT nemen voor energie!! Met de andere merken wel het resultaat behaald, maar na verloop van tijd wel bloed in ontlasting, dus moeten stoppen om verdere schade te voorkomen Deze heb ik idd ook nog niet gebruikt naar een wedstrijd toe, wilde wel inlichtingen over het resultaat. Maar dan van atleten die het gebruiken waarvoor het bedoeld is. Vetverbranding naar de wedstrijd toe!

Energie krijg je door je rust te pakken, heb je dat al geprobeerd??? Daarnaast goede voeding doet het goede werk wat jij wil energie....

Succes :D

Combi met dieet, training en cardio is belangrijk voor resultaat. Zouden ze op elk potje moeten zetten!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

hey miss f
ik doe het natuurlijk niet alleen voor de energie hoor..
wil ook ff wat strakker worden..
evenwichtige voeding, cardio en krachttraining doe ik er ruimschoots naast
ik doe dit gewoon een keer om te proberen
en ik mag dit ook maar een maand doen, dus niet gelijk herhalen..

en rust, tja dat prober ik wel.. maar dat zit niet echt in me..
werk in een hele grote winkel, loop en ren de hele dag heen en weer en
wil toch zeker sporten savonds..
zoals nu heb ik een vrije dag en probeer ik zeker mn rust te pakken..

ik was gewoon benieuwd naar het effect van zon middel als tcx..
iig bedankt voor jullie reacties tot nu toe :)

ben benieuwd naar je ervaring ermee, hou me maar op de hoogte :)

ben vandaag begonnen met de TCX fatburner, maar moet je alles geheel doorslikken of alleen dat poeder met water?? en kan je het alleen me water mixen of ook nog met wat anders, want met water vind ik niet zo lekker!!

Gr Zen

Succes ermee. Ik zou persoonlijk niet zo snel naar dit soort middeltjes grijpen. Aan de andere kant ben ik maar een beginner, dus wat weet ik er eigenlijk van.;) Lijkt me alleen dat er nogal wat risico's aan het gebruik ervan verbonden zijn.

En zoals eerder gezegd; in een winkel worden producten 'verkocht', dus echt objectief is het advies niet.

Terug
Naar boven