AndroidHealthClinic

te hoog vp en oestrogeen vraagje...

LWD058

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
107kg
Vetpercentage
20%
Je hoort vaak, te hoog vp moet je niet gaan kuren want dan word het makkelijk omgezet in oestrogeen etc etc.
Maar hoe hebben die mannen het dan zoals Jarno Harms enz. Dan zeg ik niet dat hij kuurt, maar in dat wereldje word zat gebruikt terwijl 90 een aardig 'buikje' heeft...

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 17:19 ----------

Hoe kan dat dan bij hun?

Reken maar dat deze jongens zwaar hebben gekuurd....denk dat menig persoon wel een gyno operatie achter de rug heeft.

Sneller omgezet wordt naar oestrogeen als je hoog in vet% zit?
Dus als ik me nu vol ga vreten, krijg ik meer aromatase enzym in me lichaam?
Zie de link niet....

Daarnaast heb je genoeg middelen die dit proces remmen (mocht dit zo zijn)

Waarom word het dan afgeraden om met een hoog vp te gaan kuren ?

Zie de link niet....

Vetweefsel is over het algemeen rijker aan het aromatase enzym. Derhalve zal er bij een hoger vetpercentage meer omzetting van aromatiserende AAS in oestradiol / oestrogeen plaatsvinden. Overigens kan ik me niet heugen of er in die cellen meer aromatase geproduceerd word of vetcellen aromatase langer vasthouden dan andere typen cellen.

Vetweefsel is over het algemeen rijker aan het aromatase enzym. Derhalve zal er bij een hoger vetpercentage meer omzetting van aromatiserende AAS in oestradiol / oestrogeen plaatsvinden. Overigens kan ik me niet heugen of er in die cellen meer aromatase geproduceerd word of vetcellen aromatase langer vasthouden dan andere typen cellen.

klopt idd.

Ik denk dat deze zware jongens vast en zeker aromasin of een low dose letrozol nemen tijdens een kuur om aromataze in de perken te houden
Vanaf welk vp is het aan te raden om dit de doen? ..ben wel benieuwd

Whaahahaha. wat boeit die lui die paar kilo vocht nu...

Thanks bro, denk dat ik over deze info heen gelezen had, of gedacht had dat dat een "niet onderbouwde theorie" was.

Zie de link niet....

Thanks bro, denk dat ik over deze info heen gelezen had, of gedacht had dat dat een "niet onderbouwde theorie" was.

YW !

Ik zal nog eens kijken of ik daar een onderzoek bij kan vinden dat dat idd staaft ! More science less bro zeg maar :D

Vetweefsel is ook een endocrien orgaan en vindt veel aromatisatie plaats. Bij veel vrouwelijke atleten zie je ook dat er geen/onregelmatige menstruatie plaatsvind als gevolg van een laag vetpercentage ('athletic amenorroe').

Terug
Naar boven