Fitness Seller

Te kleine linker bal

Sannoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
107kg
Vetpercentage
19%
Beste mensen,

Ik heb een klein jaartje geleden gekuurd, dat is helemaal mis gegaan, mijn linkerbal was gekrompen tot knikker formaat.
Ik kreeg het advies om Nolvadex te nemen, maar omdat ik diabetes heb kreeg ik gigantische hoge suikers door tamoxifen, dus was dit geen optie.
Ik ben toen gestopt met mn kuur zonder na te kuren.
Ik heb overigens gekuurd met test enanthaat en tren enathaat
En een andere kuur Test enanthaat en Deca, beide kuren niet afgemaakt. 1 door de teelbal en de andere door hartproblemen
Er is mij op dit forum op verschillende manieren al duidelijk gemaakt hoe stom dat is om niet na te kuren dus bespaar me die uitspraken, want die weet ik maar al te goed.

Enfin..

Ik heb hulp gevraagd op het forum wat te doen en kreeg van sommigen te horen dat ik gewoon af moest wachten en na een tijdje een bloedtest moest laten doen
Ik ben zelfs naar dokter De Ronde geweest in het Kennemer Gasthuis, want dat was ook een van de adviezen die ik kreeg.
Maargoed, er is zeer uitgebreid bloed onderzoek gedaan en uiteindelijk bleken alle waardes weer prima in orde.

Alleen nou zit ik met het probleem dat mijn linkerbal nog steeds een stuk kleiner is dan mijn rechter en mijn zaad productie is echt bagger, er komt soms echt bijna niks uit.
Ik kon dit niet met de dokter bespreken omdat hij geen adviezen geeft.

Nou is mijn vraag aan jullie of wat ik zou kunnen of moeten doen om dit misschien nog ooit weer goed te krijgen.

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor de moeite.

Gr Sannoo

Beste mensen,

Ik heb een klein jaartje geleden gekuurd, dat is helemaal mis gegaan, mijn linkerbal was gekrompen tot knikker formaat.
Ik kreeg het advies om Nolvadex te nemen, maar omdat ik diabetes heb kreeg ik gigantische hoge suikers door tamoxifen, dus was dit geen optie.
Ik ben toen gestopt met mn kuur zonder na te kuren.
Ik heb overigens gekuurd met test enanthaat en tren enathaat
En een andere kuur Test enanthaat en Deca, beide kuren niet afgemaakt. 1 door de teelbal en de andere door hartproblemen
Er is mij op dit forum op verschillende manieren al duidelijk gemaakt hoe stom dat is om niet na te kuren dus bespaar me die uitspraken, want die weet ik maar al te goed.

Enfin..

Ik heb hulp gevraagd op het forum wat te doen en kreeg van sommigen te horen dat ik gewoon af moest wachten en na een tijdje een bloedtest moest laten doen
Ik ben zelfs naar dokter De Ronde geweest in het Kennemer Gasthuis, want dat was ook een van de adviezen die ik kreeg.
Maargoed, er is zeer uitgebreid bloed onderzoek gedaan en uiteindelijk bleken alle waardes weer prima in orde.

Alleen nou zit ik met het probleem dat mijn linkerbal nog steeds een stuk kleiner is dan mijn rechter en mijn zaad productie is echt bagger, er komt soms echt bijna niks uit.
Ik kon dit niet met de dokter bespreken omdat hij geen adviezen geeft.

Nou is mijn vraag aan jullie of wat ik zou kunnen of moeten doen om dit misschien nog ooit weer goed te krijgen.

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor de moeite.

Gr Sannoo

ga niet zelf liggen kloten met adviezen van halve zolen (mezelf inbegrepen) ;-)))

Behh, goed k*t man..
ik zou toch ergens deskundig advies inwinnen, en gewoon dit verhaal doen.
Dikke schijt of ze dan op je neerkijken of dat jij je wat ongemakkelijk voelt.
Adviezen hier kunnen leuk zijn, maar echt deskundig zijn ze vaak niet. Misschien verkloot je er nog meer mee.
En wat heb je te verliezen als je het aan een andere dokter oid vraagt? Op zn hoogst zegt hij dat hij je er niet bij helpt. Big ****ing deal.

Profesionele hulp inschakelen. en wacht niet langer ermee...

• Topic Starter Topic Starter
Oke thnx guys! Ik ga er meteen werk van maken..

Die slechte sperma productie komt volgens mij door die deca en tren.
Een hoop kunnen hier niet tegen.

Ben je al echt een jaar klaar met kuren? Of 7 a 8 maanden sinds je laatste inject?

Merk je ook niet dat als je een tijdje geen orgasme hebt gehad (zeg een 24-48 uur) en veel eiwitten eet dat je dan een grotere load hebt?

Als je om de paar uur een orgasme hebt komt er op een gegeven moment maar weinig uit.
(Serieuze post overigens)

Zou een hcg kuurtje niet kunnen helpen hiermee? Ik zou zeggen probeer dat eens.

• Topic Starter Topic Starter
7-8 maanden na mn laatste inject..

Ja dan zou ik nog even 4 maanden wachten. Je libido kan wel weer "ok" zijn, maar dit duurt lang voordat het bij trekt. Bij mij duurde het ook een jaar voordat ik weer de muur raakte met me jizz.

Nu een kuurtje test en bold gehad een poosje terug. Nergens last van gehad.
Ligt echt aan die Deca en Tren.

Hcg staat bekend voor het laten groeien van je ballen dus dit lijkt me onzin. Zijn probleem klinkt als een laag LH probleem

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 09:18 ----------

Is me overigens een mysterie waarom je hier niet mee naar de huisarts gaat

Terug
Naar boven