AndroidHealthClinic

Te koop: Super katana

Riri

Cool Novice
Waardering
2
Hoi,

ik verkoop mijn super katana A/S benchshirt maat 44 omdat ie helaas echt te klein is.
Heb er slecht 4x in getraint dus hij is zo goed als nieuw.
Vraag er 70 euro voor.

Bij interesse mail even naar rinaldov@live.nl

Greetz.

geen zwaard dus :s

Hmm.. 44 is voor mij ook wel klein denk ik. Wat is je BW ongeveer?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg zelf tussen de 98 en 103.
Het shirt zit prima als ik hem aan heb, maar kan 220kg niet touchen.
Denk tot 8cm boven mijn borst.
Ga nu zelf een 48 kopen.

Zou 46 proberen man, heb ik en weeg 104-106 gaat ok na verloop van tijd, wel de sleeves wat opgerokken want die waren wel te klein.

Ik weeg zelf tussen de 98 en 103.
Het shirt zit prima als ik hem aan heb, maar kan 220kg niet touchen.
Denk tot 8cm boven mijn borst.
Ga nu zelf een 48 kopen.
Hmm. Ik ben zelf maar -90 dus zou in principe wel moeten lukken, denk ik. Maar gaat mss maar nipt zijn? En met die nieuwe shirts is het allemaal wat meer prutsen met de techniek dus mss wel makkelijker als ik een ruimer maat zou hebben. Dilemma dilemma :p

Super Katana en dan 200 Bench in no time!!

Lol :p Eerst wat sterker worden! :(

Hmm. Ik ben zelf maar -90 dus zou in principe wel moeten lukken, denk ik. Maar gaat mss maar nipt zijn? En met die nieuwe shirts is het allemaal wat meer prutsen met de techniek dus mss wel makkelijker als ik een ruimer maat zou hebben. Dilemma dilemma :p

Als je -90 bent gaat die volgens mij makkelijk aan zelf.

Hoi Rinaldo,

Het shirt zal mij helaas net ietsiepietsie te klein zijn ;)
Ik meen me te herinneren dat je in het verleden ook in een Rage X van Inzer gedrukt hebt. Vind je de Super Katana beter?
Suc6 verder met je doelstellingen!

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Rinaldo,

Het shirt zal mij helaas net ietsiepietsie te klein zijn ;)
Ik meen me te herinneren dat je in het verleden ook in een Rage X van Inzer gedrukt hebt. Vind je de Super Katana beter?
Suc6 verder met je doelstellingen!

Hey Rene,

ik las dat je afgevallen was maar nog niet genoeg dus om hier in te passen:)
Druk idd nog steeds in een rage X, maar vond deze toch wel erg fijn ondanks dat ik de stang niet op mijn borst krijg en ga er zeker mee verder experimenteren.

Gr. Rinaldo.

Hey Rene,

ik las dat je afgevallen was maar nog niet genoeg dus om hier in te passen:)
Druk idd nog steeds in een rage X, maar vond deze toch wel erg fijn ondanks dat ik de stang niet op mijn borst krijg en ga er zeker mee verder experimenteren.

Gr. Rinaldo.

Ben inderdaad paar kilo kwijt (kweenie of het echt opvalt)...maar weeg nog altijd zo'n 135kg...en dan pas ik daar helaas niet in :o.
Druk momenteel in een Rage X maat 54. Wilde wellicht ook eens experimenteren met een Super Katana, maar ik twijfel nog, hoor er nog al veel "horrorverhalen" over dat het een erg stug shirt moet zijn, mja wie niet waagt, wie niet wint, toch?
Hoe dan ook, nogmaals suc6 met je doelstellingen en bedankt voor je antwoord! :)

Terug
Naar boven