AndroidHealthClinic

Te ondiep ?

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Heren, Waneer je geprikt hebt en bij het terugtrekken van je naald komt er wat olie mee uit het gaatje komt dit dan doordat je dan niet diep genoeg zit ? Kreeg er ook maar telkens 0.2ml in en moest dan weer even wachten.

ik laat altijd na dat de vloeistof er volledig in gespote is de spuit 20 sec zitte en dan er pas uit ... dan heb je daar geen last van

Wat Ferenza zegt en wat je dan ook kan doen trek je vel opzij dan steek je de naald erin. Als je dan de naald eruit doet schuift je vel over het gaatje.

Naald erin laten zitten idd dan verdrijft de olie van de injectieplek en trek je niks mee terug.

Is als je hem te snel eruit haalt, ff iets langer laten zitten

Heren, Waneer je geprikt hebt en bij het terugtrekken van je naald komt er wat olie mee uit het gaatje komt dit dan doordat je dan niet diep genoeg zit ? Kreeg er ook maar telkens 0.2ml in en moest dan weer even wachten.

Max 5ml in de gluteus maximus :p nee serieus hoeveel zet je per keer?

Om het terug lopen van de olie tegen te gaan kan je je huid spreiden bij het injecteren
en tevens als je klaar bent de spuit even er in laten zitten vervolgens rustiger er uit trekken.

Moeite met spuiten zelf kan komen door, een gespannen spier, litteken weefsel etc.

Laatst bewerkt:
waarom weet altijd meteen iedereen waar het over gaat bij dit soort topics ):
nu voel ik me echt een creatine noob :P

Zoals al gezegd is; de huid beetje spreiden zodat het de boel afsluit na het terug trekken.
Zorg ook dat je niet te snel injecteert en nadat je de naald eruit haalt ff het gaatje dichtdrukken voor een half minuutje. Helpt bij mij goed.
(uiteraard niet met je modderpoten)

Terug
Naar boven