MuscleMeat

Te veel of???

marcos

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik zit nog een beetje te denken aan wat voor kuur ik zou nemen, omdat ik het nogal veel spulletjes vind om te gebruiken en mijn doel is eigenlijk alleen spiermassa. Als ik dit allemaal zou gebruiken en mijn dieet toch laag in carbs doe, zou ik toch nooit spiermassa kunnen winnen. Is het dan misschien verstandig om iets makkelijkers te doen zoals winstrol-clen of tren-clen

Week 1 t/m 8 Test enanthaat 500 mg per week
Week 9 t/m 12 Test propionaat 100 mg EOD
Week 6 t/m 12 Winstrol 50 mg ED(1ste 11 dagen depot, waren nog over )
week 4 t/m 12 Trenbolone 75 eod
Week 1 t/m 10 boldenone 400 mg per week
Week 1,2,5,6,9,10,(11)Clenbuterol of Helios
Tussendoor wat ec stack

Week 13: 500 iu HCG, later in de week nogmaals 500 iu HCG

Week 14: 500 iu HCG, later in de week nogmaals 500 iu HCG

Week 14: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 15: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 16: 20 mg. nolvadex
Week 17: 20 mg. nolvadex

Laatst bewerkt:
Mss handig om begin van je kuur de prop. te zetten, ik denk aan week 1-2 100mg eod.
Als frontload...daarna gewoon overgaan op test. enanth. 500mg/week.
Verder mss id om meteen met de winstrol te beginnen...week 1-6

Ik vindt 17 wkn in totaal te lang...kunt met 15 wkn klaar zijn (incl. nakuur)

• Topic Starter Topic Starter
Of ipv die winstrol de tren meteen te beginnen, dan heb je ook al extra kick off. Of misschien is die test prop al genoeg als kick off

test. prop moet al voor voldoende kickoff zorgen...ik las alleen zojuist dat tren acetaat het heel goed doet samen met winstrol...dus in dat geval is het ideaal om mee te beginnen.

ik zou dan de test prop gewoon achterwege laten tot n volgende kuur.

Wat was de bron van het verhaal dat tren goed met winstrol werkt? Ben wel benieuwd.
Btw, het is wel tren enanth. van GS.
Maar jij doelt op helemaal geen test te gebruiken. Ik heb liever toch test bij m'n tren kuur

http://www.anabolicreview.com/drugprofiles.php?steroid=63
Dit gaat om tren acetaat.

Ik bedoelde er juist wel test bij te nemen in je kuur, maar gewoon frontload met test. prop. en daarna overgaan in test. enanth.
Of in dit geval de tren. in combo met de winstrol aangezien tren ook n kortwerkende ester is.

Na mijn mening een beetje overkill...zou het simpel houden als je doel spiermassa is 500mg test en nog een ander as naar keuze erbij en zou de hcg tijdens de kuur gebruiken ipv in je nakuur.

4cc

marcos zei:
Wat was de bron van het verhaal dat tren goed met winstrol werkt? Ben wel benieuwd.
Btw, het is wel tren enanth. van GS.
Maar jij doelt op helemaal geen test te gebruiken. Ik heb liever toch test bij m'n tren kuur

Het is geen tren enanth..enanth zet je wekelijks niet eod.

4CC zei:
Na mijn mening een beetje overkill...zou het simpel houden als je doel spiermassa is 500mg test en nog een ander as naar keuze erbij en zou de hcg tijdens de kuur gebruiken ipv in je nakuur.

4cc

test en tren was mijn vorige kuur en denk dat ik deze nog een keer ga doen om te cutten.
Ja, stom van me, gewoon de laatste weken die hcg is.

heb alleen nog zo'n voorraad winstrol en boldenone. Zou ik daar niets mee kunnen doen?

heb alleen nog zo'n voorraad winstrol en boldenone. Zou ik daar niets mee kunnen doen?[/QUOTE]

Ja bewaren voor je volgende kuur.....meer is niet altijd beter

4cc

Ik zou t idd ook wat simpeler houden.....

Wat denken jullie dat 't beste is tren ed of eod? laatste kuur ook ed gaan en ging wel zeer goed. Is dit dan ook de moeite waard om bij het droog trainen te doen? Vele zeggen van wel

ed of eod maakt naar mijn mening niet veel verschil...heb het alleen nog maar met test prop gedaan dus kan het niet over tren zeggen

4cc

Terug
Naar boven