AndroidHealthClinic

Te zwaar of juist goed?

zou even sticky's gaan lezen.
rustiger aan met buikspieren??
begin met rippetoe en koop een squatrack ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Jong, maar kopen zit niet in het budget. Hoop volgend jaar een sportclub te kunnen gaan bezoeken, zit er nu iig niet in.

Heb gelezen dat als het pijn doet in de (onder)rug bij buikspieroefening het te maken kan hebben met ofwel overbelasting van de rug, of te sterke buikspieren. Aangezien ik met deze lichte belasting mn rug goed weet te trainen zonder pijn leek het me slim de buikspieroefeningen maar even achterwege te laten.

Heb de stickies ook gelezen, zou bijna willen zeggen 'te veel info'. Vraag me af hoeveel ervan gebaseerd is op echt -hard- flink worden, wat niet direct mijn doel is. In eerste instantie gaat het me meer om gewichtbehoud, droog trainen is ook overbodig aangezien ik juist (vet en)veel moet eten, op aanraden van mn huisarts (zit weinig vet aan mn botten :D).
Maar deze geeft ook aan dat eten alleen me niet zal gaan helpen, dat ik iets met de energie moet doen, en zonder het doen, heb ik de eetlust weer niet.

Pull-ups
Dips
Push-ups
BW squats
Jump squats
One legged squats
Lunges
Glute-ham raise (tenen ergens onder haken)

Probeer dat soort shit te doen tot je een sportschool kunt betalen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks, hou nu nog even aan wat ik al deed om een goed beeld te krijgen. Morgen naar de cardioloog, Do naar de huisarts en volgende week weer longarts. Zal even afwachten wat die nog zeggen over hoe het er nu voor staat ..

Iig bedankt voor de reacties ;)
(Om het gezegd te hebben, iedereen die hier op dit forum info plaats .. heeel erg bedankt voor alle info. Heeft me enorm geholpen :))

Terug
Naar boven