- Waardering
- 3
HYPERPLASIA MANIA IV
Project Rebirth I - EVOLUTION
geachte heren, dames, en testo
met trots kondig ik na de HM trilogie, een vierde, volledig vernieuwd log aan waarvan de uitvoering reeds is begonnen.. en vol blijdschap vier ik vandaag het overleven van mijn eerste insuline injectie van 4IU
verwacht geen nieuwe baanbrekende aardverschuivende schokkende technieken en de allernieuwste high-tech experimentele middelen.. (geen fratsen, dat scheelt) maar maak je desondanks klaar voor vooruitgang in grote stappen.. the evolution has begun..
ECLIPSE
ps. deze volledig nutteloze post zal ik op zeer korte termijn goedmaken met een uitgebreide uiteenzetting van wat er zal volgende de komende weken, boordevol leesplezier en hier en daar wat bruikbare leerzame informatie.. van jullie kant
Project Rebirth I - EVOLUTION
geachte heren, dames, en testo
met trots kondig ik na de HM trilogie, een vierde, volledig vernieuwd log aan waarvan de uitvoering reeds is begonnen.. en vol blijdschap vier ik vandaag het overleven van mijn eerste insuline injectie van 4IU
verwacht geen nieuwe baanbrekende aardverschuivende schokkende technieken en de allernieuwste high-tech experimentele middelen.. (geen fratsen, dat scheelt) maar maak je desondanks klaar voor vooruitgang in grote stappen.. the evolution has begun.. ECLIPSE
ps. deze volledig nutteloze post zal ik op zeer korte termijn goedmaken met een uitgebreide uiteenzetting van wat er zal volgende de komende weken, boordevol leesplezier en hier en daar wat bruikbare leerzame informatie.. van jullie kant