Fitness Seller

Verkocht Teca Bankdrukbank + Halter, squatrek + halter, Gewichten

zandschep

Novice
Waardering
0
Aangeboden:

TECA Professionele bankdrukbank, op de bekleding na vrijwel identiek aan de TECA FP400 (zie http://www.tecafitness.com/). Zeer solide, sportschoolkwaliteit! Incl olympische stang 50mm, gekogellagerd, zonder gewichten! (Demontabel)
300 euro

29lmpw7.jpg

Squatrek, merk onbekend. Professionele kwaliteit, zeer solide met vangers (zijn niet verstelbaar. Incl 50 mm halter, zonder gewichten. Stang is wat ouder, maar behoorlijk stijf. 1 maar: De vorige eigenaar heeft deze geprobeerd vast te lassen, waarschijnlijk om draaien tegen te gaan, maar lasnaad is losgeschoten. (Demontabel)

250 euro

2uf99vp.jpg

Gietijzeren Schijven (1 euro per kg, liefst in 1 koop):
2x 20 kg
2x +/-15 kg (35 lbs)
2x 10 kg

Ohja, af te halen / te bezichtingen in Best (bij Eindhoven)
Gaat weg omdat ik eigenlijk nooit meer thuis train.

Laatst bewerkt:
Wat heeft de vorige eigenaar getracht te lassen? Begrijp niet echt goed wat je bedoeld, meer pics ter verduidelijking?

vind het bankje een beetje aan de dure kant

• Topic Starter Topic Starter
vind het bankje een beetje aan de dure kant

Bieden staat vrij he ;). En hou in gedachten dat de prijs incl Olympische halter is! Een dergelijke kwaliteit spullen zie je niet veel in de verkoop, net zo stevig (zo niet steviger) als in de gym. Verkoop zonder halter is ook mogelijk!

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Wat heeft de vorige eigenaar getracht te lassen? Begrijp niet echt goed wat je bedoeld, meer pics ter verduidelijking?

Wordt aan gewerkt......

squatrek is ook aardig duur

maak maar mooi prijsje van alles en schiet mooie foto's komen we vast wel ergens op n middenweg.

De schijven van 10kg en 20kg wil ik wel van je overnemen voor 1 euro per kg, ik woon in Eindhoven en kan het komen halen. PM me maar als je wilt.

Die 15kg schijven heb ik wellicht interesse, maar ik begrijp dat het niet precies 15kg is?

De schijven van 10kg en 20kg wil ik wel van je overnemen voor 1 euro per kg, ik woon in Eindhoven en kan het komen halen. PM me maar als je wilt.

Die 15kg schijven heb ik wellicht interesse, maar ik begrijp dat het niet precies 15kg is?

Sorry, de schijven zijn onder voorbehoud verkocht. Stuur me even een privebericht met je e-mail, dan kan ik je mailen als de verkoper afhaakt oid.

Foto's komen nogsteeds, ik heb nog geen tijd gehad om rustig foto's te schieten. Hopelijk van het weekend.....

op de achtergrond zie ik 2 (50 mm) halters liggen (dumbbells). Doe je deze ook weg?
Is het wel prettig trainen met deze halters, ze zijn 51cm lang en vallen de gewichten er niet van af als je ze verticaal houdt?

gr.

op de achtergrond zie ik 2 (50 mm) halters liggen (dumbbells). Doe je deze ook weg?
Is het wel prettig trainen met deze halters, ze zijn 51cm lang en vallen de gewichten er niet van af als je ze verticaal houdt?

gr.

Als je er geen klemmetjes op zet natuurlijk wel.

Zandschep, ik ben evenals raymanza geïnteresseerd in je oly. db's.
Noem maar een prijs.
Waar woon je ergens?

die Oly db's zijn niet te koop helaas. Voor de geinteresseerden: er zitten klemmetjes bij, maar goed ook want je gewichten vallen er nogal snel af. (Ook als je de klemmetjes niet goed vastdraait :s)

Ohja, was even weggeweest. Maar alles is nog steeds te koop. Ook de gewichten (vorige koper is niet op komen dagen) :S.

Welke mm zijn de schijven? Voor op de olympische stang, of kleiner?

Welke mm zijn de schijven? Voor op de olympische stang, of kleiner?

50 mm, olympische stang. Maar heb al meerdere geinteresseerden voor de schijven (los). Heb deze echter nog niet verkocht om evt een combideal te kunnen maken. Maar als je geen interesse hebt in een combideal dan gaan de anderen voor...

Terug
Naar boven