FireStarter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Oh mensen, en ik ontdek nu pas The MAtrixx
Die tent die owned volgens mij alle discotheken hier in Nederland.
Gister was het me een feestje daar:
- Hot erg paalbare chicks all over the place,
- Geluid wat mega hard staat, heb nog steeds suis in mn oren
- Geen ruzies, gewoon allemaal feesten
- En technoboy.... man wat kan hij lekker draaien.
Ik vind het echt een kwaliteitdiscotheek, die aankleding kan je ook bij een Qdance feest ofzo verwachten. Er was ook een mooi belans tussen mannen en vrouwen, ook iets wat je niet vaak ziet.
Rond 4 uur gingen een hoop mensen naar huis, lekker veel stampruimte. Technoboy draaie door tot 5.35u. En toen kwam de voting... Zino ja of nee.
Het was 3 tegen 2 dus we gingen helaas naar huis. Anders was ik nu pas 50 min onderweg naar huis
Mensen in Nijmegen, ik ben jaloers.

Die tent die owned volgens mij alle discotheken hier in Nederland.
Gister was het me een feestje daar:
- Hot erg paalbare chicks all over the place,
- Geluid wat mega hard staat, heb nog steeds suis in mn oren

- Geen ruzies, gewoon allemaal feesten
- En technoboy.... man wat kan hij lekker draaien.
Ik vind het echt een kwaliteitdiscotheek, die aankleding kan je ook bij een Qdance feest ofzo verwachten. Er was ook een mooi belans tussen mannen en vrouwen, ook iets wat je niet vaak ziet.
Rond 4 uur gingen een hoop mensen naar huis, lekker veel stampruimte. Technoboy draaie door tot 5.35u. En toen kwam de voting... Zino ja of nee.
Het was 3 tegen 2 dus we gingen helaas naar huis. Anders was ik nu pas 50 min onderweg naar huis
Mensen in Nijmegen, ik ben jaloers.

) Binnen was het vervolgens veeeeel te druk en ik vond het geen reet aan, dus om 4 uur maar naar huis gegaan en het daar maar ff gezellig gemaakt met mijn meisie.