Fitness Seller

Technoboy Solo wie was er geweest?

FireStarter

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Oh mensen, en ik ontdek nu pas The MAtrixx???

Die tent die owned volgens mij alle discotheken hier in Nederland.

Gister was het me een feestje daar:

- Hot erg paalbare chicks all over the place,
- Geluid wat mega hard staat, heb nog steeds suis in mn oren :D
- Geen ruzies, gewoon allemaal feesten
- En technoboy.... man wat kan hij lekker draaien.

Ik vind het echt een kwaliteitdiscotheek, die aankleding kan je ook bij een Qdance feest ofzo verwachten. Er was ook een mooi belans tussen mannen en vrouwen, ook iets wat je niet vaak ziet.

Rond 4 uur gingen een hoop mensen naar huis, lekker veel stampruimte. Technoboy draaie door tot 5.35u. En toen kwam de voting... Zino ja of nee.

Het was 3 tegen 2 dus we gingen helaas naar huis. Anders was ik nu pas 50 min onderweg naar huis :D

Mensen in Nijmegen, ik ben jaloers.

matrixx was k*t!!! volgende keer toch maar weer vip gaan.

Heb verdomme van 0.45 tot 2 uur in de rij gestaan in mijn tshitje. (normaal kan ik zo door de uitgang naar binnen :mad: ) Binnen was het vervolgens veeeeel te druk en ik vond het geen reet aan, dus om 4 uur maar naar huis gegaan en het daar maar ff gezellig gemaakt met mijn meisie.

Zino: blif maar thuis joh, is niet veel meer aan. 2 jaar gelden heb ik me daar regelmatig VERDOMD goed vermaakt, maar sinds de style van muziek veranderd is, is het niet veel meer.

Vond het zeker wel oke bij Technoboy!!
Was wel erg druk, maar dat weet je bij voorbaat. Wij waren bewust al om 22:30 gegaan. 10 minuten lopen, maar zo lui dat we toch een taxi pakken).
Wij konden zo doorlopen. hebben idd gehoord dat na 1-nen een rij stond. Is minder ja.
Wij waqren om 4:30 weg, maar weet er alleen heel weinig meer van. ;)

Sorry voor de late reactie maar thuis ligt mijn pc er ff uit. Verbouwing werd te stoffig voor het ding!! :D

Terug
Naar boven