Fitness Seller

Tekken 6

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Jaja mensen, op 30 oktober kunnen we van start in het zesde deel van tekken Yeeaaargh. Deze jongeheer heeft alvast gepre-ordered bij game mania. Plus zit er naart schijnt een hoodie en een boek bij als je wat meer neertelt ( heb ik dus ook gedaan). Maar wat zijn jullie verwachtingen en wie gaat hem zeker halen ???

ikzelf ben alvast razend benieuwd naar sommige verhaallijnen zoals King, kazuya en het verbond tussen law paul en misschien steve fox ?? can't wait

tekken6.jpg - 169824

Hasn't been the same since Tekken 3.

• Topic Starter Topic Starter
Ja tekken 3 was wel uitzonderlijk goed maar toch wist het verhaal me tot nu toe nog steeds te boeien. Wel jammer van die bomen en robots die ze erin smijten. Met de dino's, beren en kangoeroe's kan ik nog lachen maar die andere twee verpesten het een klein beetje vind ik

Verhaal :rolleyes:

Je speelt tekken om je vrienden en random guys op het internet een pak rammel te geven.. het verhaal vind ik persoonlijk totaal oninteressant.

Komt die ook uit voor ps2? :o

idd verhaal in een vechtspel gaat echt nergens over. Overigens vind ik het dik overrated dat steeds de zelfde games uitkomen met wat meer polygons een ander achtergrond, andere kleren aan en wat andere moves. Same shit all over again. Na 1uur heb je het weer gehad. Als je ze nog niet eerder hebt gespeeld ok. Maar ja na tekken 3 heb ik het wel gehad zo'n beetje.

Perfecte game voor een "gamenight" met pizza en drank.

tekken 3 en tag waren nog geweldig met die sidesteps. Lijkt me nu moeilijker in tekken 4 en 5 :(

Die game is ook gewoon kktraag tegenwoordig. Te traag imo.

Hahah Tekken 3 op de PS1, those were the days.. Is toch zeker een goeie 10 jaar geleden inmiddels, maar ik speel 'm nog steeds af en toe. Ik kickte ass met Forrest Law.

Tekken 4 en 5 was gay. Dus we zullen zien. Ist online ?

Paul en Bruce waren de man ^^

Ik met Bryan > Elke DBBér met elk poppetje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ros jullie allemaal af met Chun Li. Zelfs als ik in plaats van mijn handen alleen mijn tong mag gebruiken.

Geblinddoekt.

Bryan was idd vet....en die gast met die rode haren..horang ofzo.

En die ****ing kleine dino met een scheet als aanval XD

tekken 1 was de vetste shit ooit, graphics om een stijve plasser van te krijgen, de rest van de serie is allemaal gay

ik met paul/bruce/hwoaran > ALL :)

Terug
Naar boven