AndroidHealthClinic

Tekken 6

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Nuja, heb deze vandeweek binnengehaald "collector's edition". Vond het pakket opzich wel goed. Kreeg er een sketchbook, poster en Hoodie bij. Maar het spel zelf....Nuja, ben wel een beetje terleurgesteld in de campaign mode, je slaat de helft van de tijd in de wind en ik vind het eigenlijk wel maar een rare must do toevoeging...Maarja, wat vinden jullie ervan?? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog niet gespeeld...

Vertel eens!

• Topic Starter Topic Starter
ik ben net zelf een half uurtje bezig met de game,,,,maar het lijkt erop dat je eerst iedereen moet gaan vrijspelen in een soort van adventure mode, die vrij lame besturing heeft, ik bedoel het speelt wel vlot maar dat richtsysteem is zo k*t,,,je staat de helft van de tijd in de wind te slaan en schoppen.....En heb net twee endings uitgespeeld, vind ze wel goed maar het laat je verdomme weer helemaal met vragen achter..Pff vind wel dat die endings eens wat langer mochten duren....Maar voor de rest speelt hij wel leuk, vs mode is super, en de 40 characters ook eh,,ik ga nog wat verder doen want ik wil kazuya unlocken verdorie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de tournament mode vind ik ook maar lame,,,allez ja vijf stages in totaal en je hebt het al wtf???

Worden die games door mensen nog serieus gespeeld voor het verhaal? :eek:

Gewoon op knoppen rammen met vrienden en wat bier bij de hand vind ik persoonlijk leuker. :D

Nog altijd ben je als elastiek aanvoelende rubberen poppetjes aan het besturen waarbij je allerlei bizarre toetsencombinaties uit je hoofd dient te leren, al zes delen lang achter elkaar en nog steeds krijg je vage rookwolken en laserstralen te zien zodra je iemand op zijn b**kes ramt.

Geef mijn portie maar aan fikkie.

en die eindbaas echt,,,zo lame

Terug
Naar boven