Fitness Seller

Tekken

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Tekken, the movie zit er denk ik ver aan te komen en nu ik toch al erg lang een fan ben geweest van de franchise boeit het me toch enorm. Ook al weet ik niet of het niveau goed zal zijn of weer een royale **** up word zoals bv dragonball z.

Tuurlijk komen er hier geen spirit bombs in enzo dus das al een staaltje hoop en zou het enkel moeten berusten op flinke martial arts mepperij:)

hier alvast de trailer, mij lijk het een mengeling tussen bloodsport en de bespuuglijke dead or alive...time will tell. IK zeg alleen nogmaals dat ik hoop dat het niet een enorme **** up als streetfighter en dragonball z word want dat was royal shit...Mortal kombat vond ik wel nog te pruimen
Deel I weliswaar want ondanks de rijke characters in deel II zoog het enorm

http://www.firstshowing.net/2010/01/15/watch-this-first-official-trailer-for-jon-foos-tekken-movie/

Tekken vroeger op de PS veel gespeeld, onlangs op de PSP nog maar dat laatste was een flinke domper. Hoop dat de film dan beter is :D

ziet er niet best uit
en weer hebben ze ****king ecto's ingehuurd:mad::mad:

tekken 1 was leuk en vernieuwend, 3 kon ik ook wel waarderen, de rest is uitgemolken shit

• Topic Starter Topic Starter
ziet er niet best uit
en weer hebben ze ****king ecto's ingehuurd:mad::mad:

yep, wederom vraag ik me af hoe ze er toch altijd in slagen vreselijke miscasts te doen. Terwijl sommige rollen echt wel een semi-buffe kerel vragen gooien ze het weer idd op een schooljongetje

tekken 1 was leuk en vernieuwend, 3 kon ik ook wel waarderen, de rest is uitgemolken shit

Idd, Tekken zes vind ik alles behalve. Deel 5 had ook z'n fouten maar was nog te pruimen. Deel vier vond ik gewoon wow, het eerste deel terug op ps2,,,,wat een tijd. Maar deel zes wat een teleurstelling van je welste zeg. De spelopbouw trekt op niets, ook de verhaallijn is allang misgeslaan en om nog maar te zwijgen over de tournament mode--vijf rondes en het tornooitje is gedaan wtf ?? idd uitmelkerij:mad:

Alleen Tekken II en III gespeeld, vond het wel vet.

Tekken 2 was erg gaaf, kickass met bruce of met KAZUYA!!

• Topic Starter Topic Starter
Idd, Kazuya en king for the win....alhoewel bryan ook wel pienter gek is.

Terug
Naar boven