AndroidHealthClinic

telefoon doorschakelen naar 0900?

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
7.124
iemand valt me lastigop mijn mobiel. iemand nog een idee om hem terug te pakken?
ik dacht eraan mijn mobiel door te schakelen naar een 0900 nummer maar zijn de kosten dan wel voor hem?
nog tips?

:roflol:

tuurlijk betaald hij dan.

:roflol:

meteen doen!

edit: k*t als dat gebeurd maar gewoon bijhouden wanneer en hoe vaak ze bellen dan kun je de telefoonmaatschappij inschakelen!

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij moet je zelf ook kosten betalen als je doorschakeld toch?

Ga naar z'n huis, blaas het op, snij z'n tong af en stop het in z'n reet en pis dan in z'n mond terwijl je een hond de oogbollen laat opeten.

Ik zou dan wel stoppen met iemand lastigvallen.

volgens mij moet je zelf ook kosten betalen als je doorschakeld toch?

Nope, hij betaald alleen de verbinding naar joe toe. Vanaf jou wordt er met jou verbinding naar een 0900 nummer gebeld en dat betaal jij dus gewoon.

Zou een beetje raar zijn als ik mijn thuistelefoon doorschakel naar mijn 06 dat degene die mij belt op mijn thuisnummer dat zou moeten betalen, dan schakel is meteen alles door naar mijn 06, veel handiger ook!

• Topic Starter Topic Starter
jammer

sorry, zal niet meer bellen!

de fax naar hem toe laten bellen op repeat :D, geloof me na 10 minuten word hij gek en zet hij z'n tel uit ;)

hehe je gaat eerder jezelf naaien op die manier :D Laat m blokkeren bij je provider ;)

Terug
Naar boven