MuscleMeat

Telefoon met internet

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Vrienden,

Mijn abbo gaat verlopen in de komende maanden en ik ben een beetje aan het kijken naar een mobieltje waar ik gewoon simpel, snel en voor weinig kan internetten. Ik zie steeds meer volkstammen gewoon met volledige desktops op hun telefoons, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik ken eigenlijk alleen de Iphone. Wat zijn jullie ervaringen met zulke telefoons en wat zijn de kosten die je maakt voor het gebruik van het internet?

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Ik zat zelf aan een blackberry te denken, maar volgens mij zijn die krengen nog best duur..

Vrienden,

Mijn abbo gaat verlopen in de komende maanden en ik ben een beetje aan het kijken naar een mobieltje waar ik gewoon simpel, snel en voor weinig kan internetten. Ik zie steeds meer volkstammen gewoon met volledige desktops op hun telefoons, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik ken eigenlijk alleen de Iphone. Wat zijn jullie ervaringen met zulke telefoons en wat zijn de kosten die je maakt voor het gebruik van het internet?

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Ik zat zelf aan een blackberry te denken, maar volgens mij zijn die krengen nog best duur..

Internet kan je op elke telefoon aanvragen, de kosten zijn niet veel, ik betaal iets van 5 euro bij KPN, als ik jou was zou ik een telefoon nemen met QWERTY toetsenbord, het is gewoon heel makkelijk, ook voor smsen als je dat doet.

Ik zelf heb een HTC met windows en alles er op, en ben er tevreden mee, als je een beetje een budget hebt dan zou ik de nieuwe Nokia N97 aanschaffen, echt een heel mooi ding en hij heeft ook zo'n toetsenbord.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb wel internet nu op dat ding, maar dat is prehistorie internet. Megalangzaam en veel foutmeldingen. Goede tip van het toetsenbord! Waar staat HTC voor?

HTC is een merk :) De HTC Diamond Touch schijnt wel goed te zijn, maar daar betaal je dan ook voor. Het ligt allemaal aan wat voor budget je hebt.

Nou mijn 2 jarig abbo loopt af en ik kan de n96,blackberry storm en wat HTC modellen gratis krijgen bij een verlenging van 2 jaar. Die n96 lijkt mij het meest nuttig. 16 gig geheugen en 5 megapixel camera. Ook dat toetsenbordje wat eerder is genoemd. Ik wil gewoon overal kunnen surfen en dingen zoals e-mail,facebook kunnen checken. :)

Samsung Star is cheap en goed. :)
130-150 euro voor prepaid toestel. :eek:

samsung-star-samsung-preston.jpg - 167748

prepaid heb je geen k*t aan als je op internet wilt. Dan is je tegoed toch zo weg

Op internet lees je veel dat een Blackberry superhandig is om te e-mailen, en dat de focus bij een N96 meer op entertainment ligt, vandaar waarschijnlijk ook het grote geheugen en de goede camera. Tevens is de duur van de batterij van de Blackberry beter. Op Youtube kan je ook veel vinden. Gewoon "Toesteltype review" intikken en je krijgt genoeg te zien.

Nou mijn 2 jarig abbo loopt af en ik kan de n96,blackberry storm en wat HTC modellen gratis krijgen bij een verlenging van 2 jaar. Die n96 lijkt mij het meest nuttig. 16 gig geheugen en 5 megapixel camera. Ook dat toetsenbordje wat eerder is genoemd. Ik wil gewoon overal kunnen surfen en dingen zoals e-mail,facebook kunnen checken. :)

Dat toetsenbordje dat heeft de N97, maar die is echt net net uit en vrij duur, maar als je een goed toestel wilt dan zou ik die zeker nemen, het is dat ik net een nieuwe tel heb anders had ik die N97 zeker gekocht, met dat QWERTY toetsenbord heeft ie eigenlijk alles, en je hebt niet dat irritante pl**ris touchscreen.

Volgens mij is de iPhone wel je beste keus als je echt wil internetten. En verder kun je echt vrijwel álles met dat ding.

Volgens mij is de iPhone wel je beste keus als je echt wil internetten. En verder kun je echt vrijwel álles met dat ding.

Internetten kan je met elke telefoon, en Iphone heeft touchscreen, dat is echt klote, maarja zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen mening erover.

Er is wel verschil tussen internetten en internetten he.... Die browser op een iPhone is gewoon perfect naar mijn mening.

Dat toetsenbordje dat heeft de N97, maar die is echt net net uit en vrij duur, maar als je een goed toestel wilt dan zou ik die zeker nemen, het is dat ik net een nieuwe tel heb anders had ik die N97 zeker gekocht, met dat QWERTY toetsenbord heeft ie eigenlijk alles, en je hebt niet dat irritante pl**ris touchscreen.

Zit er veel verschil tussen de 96 en 97?

Ik heb zelf de HTC touch pro:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb zelf geen i'net maar je kan voor een tientje per maand onbeperkt internetten bij de meeste providers.

Verder zit er ook een klein office pakketje op zoals word, powerpoint en excel.. opzich wel handig :)

heb het al meerdere malen moeten zeggen maar

iPhone ftw.

Heb hier de X1 , heerlijk toestel!

Oeeh die x1 is geil! :D

Even snel op T-Mobile gekeken, die X1 8GB Silver kost 24,50 p.m met daarbij 89,95 voor de toestel zelf. Het is 200 belminuten p.m. Dus zo gek duur is het kreng niet. :D

Terug
Naar boven