MuscleMeat

Telefoon met internet

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Vrienden,

Mijn abbo gaat verlopen in de komende maanden en ik ben een beetje aan het kijken naar een mobieltje waar ik gewoon simpel, snel en voor weinig kan internetten. Ik zie steeds meer volkstammen gewoon met volledige desktops op hun telefoons, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik ken eigenlijk alleen de Iphone. Wat zijn jullie ervaringen met zulke telefoons en wat zijn de kosten die je maakt voor het gebruik van het internet?

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Ik zat zelf aan een blackberry te denken, maar volgens mij zijn die krengen nog best duur..

Vrienden,

Mijn abbo gaat verlopen in de komende maanden en ik ben een beetje aan het kijken naar een mobieltje waar ik gewoon simpel, snel en voor weinig kan internetten. Ik zie steeds meer volkstammen gewoon met volledige desktops op hun telefoons, maar ik heb er echt geen verstand van. Ik ken eigenlijk alleen de Iphone. Wat zijn jullie ervaringen met zulke telefoons en wat zijn de kosten die je maakt voor het gebruik van het internet?

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Ik zat zelf aan een blackberry te denken, maar volgens mij zijn die krengen nog best duur..

Internet kan je op elke telefoon aanvragen, de kosten zijn niet veel, ik betaal iets van 5 euro bij KPN, als ik jou was zou ik een telefoon nemen met QWERTY toetsenbord, het is gewoon heel makkelijk, ook voor smsen als je dat doet.

Ik zelf heb een HTC met windows en alles er op, en ben er tevreden mee, als je een beetje een budget hebt dan zou ik de nieuwe Nokia N97 aanschaffen, echt een heel mooi ding en hij heeft ook zo'n toetsenbord.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter