AndroidHealthClinic

Breaking News Telenet schaft datalimiet af

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Dan toch een afschaffing van de datalimiet. Echter alleen voor de duurste aanbiedingen:

http://telenet.be/2628/0/1/nl/thuis/internet/snel internet/alleen internet.html

Kleine lettertjes wel eens lezen:

* Ongelimiteerd gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Telenet. Telenet behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks volumeverbruik hebben dan het gemiddelde van het product in kwestie. Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen en Telenet behoudt zich het recht voor deze klanten tijdelijk op een lagere snelheid te plaatsen

Snelheid gaat ook omhoog. En het nieuwe abo 'Fibernet' 100Mbps. Prijzen veranderen (zoals verwacht) niet.

Onbeperkte data wel pas vanaf juli.

Mijn shake van 58€ komt dus niet in aanmerking, nice:cool:

Those a**holes, we want full freedom mother****er

Mijn shake van 58€ komt dus niet in aanmerking, nice:cool:

jawel
als je ExpressNet XL in je shake hebt, krijg je binnenkort 30Mbps down en 1,25Mbps up alsook je volume vergroot
Internetabonnementen in Shakes worden niet in de steek gelaten

Een overzicht:
Product || downloadsnelheid | uploadsnelheid | volume
BasicNetXL || 4 Mbps | 256 kbps | 10 GB
ComfortNetXL || 15 Mbps | 768 kbps | 30 GB
ExpressNetXL || 30 Mbps | 1250 kbps | 50 GB (vanaf juli 80 GB)
TurboNetXL || 30 Mbps | 1250 kbps | 100 GB (vanaf juli FUP)

bron: http://userbase.be/nieuws/6-telecom...el-internet-zonder-datalimiet-in-ontwikkeling

een verbetering maar ivm andere europese landen lopen we nog steeds achter

ExpressNetXL, juli 80GB...
Wrm pas vanaf juli? -____-

jawel
als je ExpressNet XL in je shake hebt, krijg je binnenkort 30Mbps down en 1,25Mbps up alsook je volume vergroot

een verbetering maar ivm andere europese landen lopen we nog steeds achter

Ok, toch iets dan, maar dan moet ik hem alsnog weer snachts laten draaien.:grumble:

Heb trouwens maar 45 gb nu met Expresnet xl :scratch:

Als je tegenwoordig gwn een aantal uren op internet zit en wat youtubefilmpjes bekijkt kom je al aan enkele gigabytes..

Laatst bewerkt:
ExpressNetXL || 30 Mbps | 1250 kbps | 50 GB (vanaf juli 80 GB)

Dit staat er. Huh? Ik heb ExpressNet maar is maar 25 000MB.

x38v47.jpg

Ah ok, duidelijk :D
Volgende maand al 30G, nog even wachten en 80, en uiteindelijk 100. I like.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik zelf niet veel verder ga dan één TB per maand. Zeker als je de meeste goeie films binnen hebt en selectief bent met de mindere films. 100 GB vond ik in begin ook genoeg, tegenwoordig heb ik dat in 2 dagen op en moet ik de rest van de maand zuinig zijn met BW. Dus onbeperkt gaat toch weer een zorg minder zijn.

Als de HD films aan populariteit winnen begint natuurlijk alles weer opnieuw, en dan kan je makkelijk over die TB per maand gaan.

Dan te bedenken dat we hier in Nederland al exact 100 jaar geen datalimieten meer hebben :D

• Like
Waarderingen: CoD
Schandalig dat wij als belg nog steeds zoveel moeten betalen :mad:. Blijkbaar gaat het er enkel maar duurder op worden :mad:.

Denk dat ik zelf niet veel verder ga dan één TB per maand. Zeker als je de meeste goeie films binnen hebt en selectief bent met de mindere films. 100 GB vond ik in begin ook genoeg, tegenwoordig heb ik dat in 2 dagen op en moet ik de rest van de maand zuinig zijn met BW. Dus onbeperkt gaat toch weer een zorg minder zijn.

Als de HD films aan populariteit winnen begint natuurlijk alles weer opnieuw, en dan kan je makkelijk over die TB per maand gaan.

1 Tb in films zijn 100 tot 220 DVD''s, in HD zijn het 20 tot 80 films. Daar valt amper tegen op te kijken. Verandert natuurlijk als je ook nog veel andere zaken download of veel streamed.

• Topic Starter Topic Starter
1 Tb in films zijn 100 tot 220 DVD''s, in HD zijn het 20 tot 80 films. Daar valt amper tegen op te kijken. Verandert natuurlijk als je ook nog veel andere zaken download of veel streamed.
Begrijp niet precies wat je hier bedoeld.

Ik bedoelde dat als je in de toekomst al je films in je collectie wil vervangen met HD dan ga je toch veel makkelijker aan die 1TB p/m komen.

Leuk om te horen dat het premature stadium van digitale technologie ook in België z'n intrede begint te doen.

Begrijp niet precies wat je hier bedoeld.

Ik bedoelde dat als je in de toekomst al je films in je collectie wil vervangen met HD dan ga je toch veel makkelijker aan die 1TB p/m komen.

Als je gaat vervangen wel ja maar als je momenteel 1 Tb aan DVD's wil binnenhalen is dat bijna de hele opbrengst aan (goede) films per jaar die uitkomen. Als je veel ouder werk nog niet hebt binnengehaald kan je natuurlijk blijven downloaden de komende tijd maar dan kan je zoveel films nog amper bekijken binnen een maand. Of verzamel jij meer en kijk je daarna weer het je uitkomt?

Laatst bewerkt:
wij hebben comfortnetXL met 30gb voor zo'n 55euro, wat wordt dat dan?

ik zag op de site, prijzen voor het ongelimiteerde 69-120 euro... :eek:

hoezo prijzen veranderen niet?

ze lopen er blijkbaar wel niet met te koop want ik vind er helemaal niks van terug :dunno:

Gefeliciteerd jongens, maar € 61,32 per maand dokken voor een beetje fatsoenlijk internet :thumb:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven