Fitness Seller

tennis en steroiden

xtreem

Cool Novice
Waardering
0
iemnd die ik ken wil steroiden gn gebruiken mr wt moet een tenniser in vredensnm gebruiken ik zou zeggen dec eq mr die gene wil perse niet spuiten. hij wou wt gespierder worder mr niet lngzmer julie een id?

Shit he.. praat het uit zijn hoofd.. is hij gek ofzo!?

ten eerste loop je gezondheids risico en ten twee is hij gek omdat hij tennis speelt!

Gespierd worden!! dan gaat hij maar eens trainen!~wat een domme jongen zeg

/Offtopic:

Een nieuwe keyboard zal zo'n eurotje of 10 zijn denk ik?

Misschien iets om aan Sinterklaas te vragen? Want dit leest beroerd.

Op zich geen onterechte vraag

er wordt al sinds jaar en dag steroids gebruikt op topsportniveau (waaronder tennis en voetbal)

maar wel graag je Nederlandse taal aanpassen, we zijn hier niet op het BrEaZaH-BoArD!!!

• Topic Starter Topic Starter
toesenbord is kpot koop volgende week wel weer een nieuwe word er zelf ook gek vn

weten jullie eventueel nog wt voor kuur hij zou kunnen doen. slim is het niet dt weet ik mr die gene wil het zobiezo. beter dt hij weet wt hij doet dn dt hij zegmr 20 d-bol per dg zou nemen. toch? snp het zelf ook niet heleml het nut mrj is iedereen zijn eigen keuze denk ik

Lijkt me dat hij voor middelen zou moeten gaan die ook het cardio gedeelte bevorderen. Dbol is voor hem dus totaal ongeschikt.

WAt dacht je van oxandrolone?? lijkt me erg geschikt

heeft ie weleens gewichten aangeraakt ?

Denk het niet.

Mensen denken vaak dat als ze hun eigen sport (tennis bijv! :D) blijven beoefenen dat ze vanzelf na wat spuitjes en pillen breder worden.

Triest maar een gebrek aan info en tegelijkertijd een overkill aan mooie verhaaltjes die men graag hoort over AAS.

DBC01 zei:
Denk het niet.

Mensen denken vaak dat als ze hun eigen sport (tennis bijv! :D) blijven beoefenen dat ze vanzelf na wat spuitjes en pillen breder worden.

Triest maar een gebrek aan info en tegelijkertijd een overkill aan mooie verhaaltjes die men graag hoort over AAS.

En dan nog, als je geen fatsoenlijke bal kunt slaan kom je nog nergens.

Terug
Naar boven