AndroidHealthClinic

Tepels

bct80

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb net een dbol-kuur achter de rug, en ben nu nog oxodrol aan het innemen.

Maar ik heb de indruk dat mijn tepels wat beginnen hangen in puntvorm... Is dit normaal of kan dit verholpen worden?

Ik als leek zijnde weet dat je van dbol gyno kunt krijgen....
Jij als gebruiker weet er zogenaamd niets van af?
Is toch vreemd?

Heb je uberhaupt een nakuur ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog nolvadex en mariadistel liggen.
(ben trouwens ook een leek...)

Gast als je een nieuwe televisie koopt lees je toch ook even de handleiding? En als je dan iets neemt wat schadelijk is voor je lichaam dan lees je er niet eerst iets over? :roflol:

Als je gyno hebt , voel je dat meestal wel , gevoelige tepels, kliertje eronder etc..
Kan het niet gewoon vet/vocht zijn ?
ik zou alsnog nolvadex pakken als het niet vertrouwt

:headbang: laat me raden .. je traint ook net een half jaar?:headbang:
Ik zelf kuur niet, maar ik heb wel ooit eens een idee gehad (nooit gedaan) EERST lees je je zelf enorm goed in in de middelen die je wilt gebruiken.. en het hoe en waarom er van !!! Verder dien je ook uit te zoeken of je wel of niet moet nakuren en wat hier de mogelijkheden voor zijn !

Vervolgens zoek je ook precies uit wat mogelijke bijwerkingen zijn en hoe je die eventueel kunt bestrijden.. verder dien je een DEUGELIJK VOEDINGSSCHEMA en TRAININGSCHEMA te hebben..

behoorlijk onverantwoord bezig imo. nja hopelijk heb je geen gyno straks.

btw misschien stel je deze vraag beter in de anabolensectie of vraag of men hem verplaatst.

Misschien is het handig als je je voortaan eerst verdiept in het kuren voordat je er aan gaat beginnen? Ik hoop voor je dat het nog wegtrekt. Zo niet, eigen schuld dikke bult, letterlijk in dit geval.

gyno..
Heel lastig als je het hebt, het kan weg maar gaat niet zo simpel.

Dianabol word al 30 jaar niet meer gemaakt dat kwam uit een fabriek in mexico vandaan
Het is nog volop te koop???
Heb vroeger nooit gehoord dat mensen jouw problemen hadden ervan
Je hebt ook een tijd vloeibare dianabol gehad???
Er waren ook potjes met 100 tabletten van uit rusland te koop voor 2 euro, wat moet daar dan in zitten
Tja, er word zo veel afgekloot!
Arnold en veel anderen zijn er groot door geworden
Als je aan goede kan komen samen met goede deca ga je er als een speer op

Dianabol word al 30 jaar niet meer gemaakt dat kwam uit een fabriek in mexico vandaan
Het is nog volop te koop???
Heb vroeger nooit gehoord dat mensen jouw problemen hadden ervan
Je hebt ook een tijd vloeibare dianabol gehad???
Er waren ook potjes met 100 tabletten van uit rusland te koop voor 2 euro, wat moet daar dan in zitten
Tja, er word zo veel afgekloot!
Arnold en veel anderen zijn er groot door geworden
Als je aan goede kan komen samen met goede deca ga je er als een speer op

En om je langdradige verhaal kort te maken; Zelfs daarmee heb je kans op gyno en moet je de juiste middelen bij de hand houden voor het geval dat.

Aan de andere kant, lijkt het me ook best geil om zelf t**ten te hebben! Waar heb je dat spul gehaald man? :D

• Topic Starter Topic Starter
Beste mensen,

Ik had er al iets van gelezen dat dit kon gebeuren, en ben er daardoor ook wat harder beginnen op toezien. En dan bij het minste verschil begin je toch te pannikeren... Nu heb ik mijn maat op de fitness gevraagd of er iets te zien was, maar hij stelde mij gerust dat er niets te zien was.

Ik zal toch voor alle zekerheid mijn tamoxifen opgebruiken.

Grtz.

tamoxifen is de nolvadex maar het kan net zo goed vocht of vet zijn.
laat er even iemand naar kijken met verstand of post even een foto.

Terug
Naar boven