AndroidHealthClinic

Termieten kweken

Hoody

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
4.829
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Ello, ik kwam vandaag een best buffe gast tegen in het park, we liepen een stukje en kozen toen een bankje uit om te zitten. We hadden een goed gesprek over voedsel etc, opeens werd ik door een mug geprikt en zei ik ''K*t mug'', toen veranderde het onderwerp over insecten, en hij bleek thuis termieten te kweken voor goedkope maar toch hoogwaardige eiwitten. Hij zei dat termieten 1 van de hoogwaardigste eiwitten hadden van alle insecten, en dat jij ze makkelijk en goedkoop thuis kan kweken(alleen smaken ze een beetje naar..) Hij eet ongeveer 50gr termieten eiwitten per dag en het kost nauwelijks(Naast zijn andere voeding natuurlijk). Nu vroeg ik me af of dit wel kan? Ik weet niet zeker of hij aan het trollen was, omdat hij het goed onderbouwde en er best serieus over sprak. Maar het klinkt wel interessant om een goedkope alternatieve eiwitbron thuis te hebben.

mind = blown

mijn sperma bevat ook veel wil je

succes met termieten eten dan maar
pics or it didnt happen

Ja gewoon doen, ik doe het al jaren.
Melk, termieten en wat whey is een van de musts als je groot wilt worden, fl**ker het in de blender en zie je spieren groeien.

Termieten voor harde t**ten!

Jongens eff serieus, vind dit best een goede vraag.
Maat van mij zijn vader stop altijd sprinkhanen in de frituur (afrikanen......)

Maar is best lekker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

succes man

ook vol met eiwitten

ncz40m.gif

Jongens eff serieus, vind dit best een goede vraag.
Maat van mij zijn vader stop altijd sprinkhanen in de frituur (afrikanen......)

Maar is best lekker.
Sprinkhanen zijn ook nog best goed te doen, lekker krokant. Meelwormen zijn ook nog wel te doen met wat zout erop.. Maar dat natriumchloride is allemaal iets minder.

Dacht bear ooit te horen zeggen dat ze zoet smaken

Ello, ik kwam vandaag een best buffe gast tegen in het park, we liepen een stukje en kozen toen een bankje uit om te zitten. We hadden een goed gesprek over voedsel etc, opeens werd ik door een mug geprikt en zei ik ''K*t mug'', toen veranderde het onderwerp over insecten, en hij bleek thuis termieten te kweken voor goedkope maar toch hoogwaardige eiwitten. Hij zei dat termieten 1 van de hoogwaardigste eiwitten hadden van alle insecten, en dat jij ze makkelijk en goedkoop thuis kan kweken(alleen smaken ze een beetje naar..) Hij eet ongeveer 50gr termieten eiwitten per dag en het kost nauwelijks(Naast zijn andere voeding natuurlijk). Nu vroeg ik me af of dit wel kan? Ik weet niet zeker of hij aan het trollen was, omdat hij het goed onderbouwde en er best serieus over sprak. Maar het klinkt wel interessant om een goedkope alternatieve eiwitbron thuis te hebben.

een goede raad voor je! ga er niet mee voetballen, want dan zit je een uur op hem te wachten, waarna hij je op msn probeert wijs te maken dat hij op een ander veld stond te wachten;)

Terug
Naar boven