AndroidHealthClinic

Terminator 4 Salvation Trailer

Ik wil arnie back :D

Zonder arnold kijk ik niet.

Dit wordt volgens mij echt een gruwelijk gekke actiefilm. Want ja, Bale is gewoon de man.

Laatst bewerkt:
arnold moet niet zeuren, gewoon weer meedoen:D

vind het niet gepast een terminator zonder arnold.

zal hem wel kijke, maar zonder veel goesting.

Ziet er veelbelovend uit, zeker met Bale, en je kijkt toch niet naar teminator alleen voor arnie, maar ook voor de machines en de actie!!

Weinig Terminator fans hier. Eindelijk weer eens een film die ik echt moet zien. Jammer dat arnie niet meespeelt, maar het gaat me ook om het verhaal en de machines.

Ik ga voor de actie en de machines zeker kijken :D
Vind Bale wel goed acteur.

lijkt me te veel sci-fi shit, daarom ga ik ook niet kijken.

gaat iemand hem trouwens ook in de arena kijken, als mega-drive in bios?

Bale is een zeer goede keus voor deze rol imo. Zo snel mogelijk zien als tie draait.

ik ga deze zeker checken in de bios tegenwoordig met die special effecten zal het er zeker vet uit gaan zien!

Nou de reviews die momenteel binnenlopen wijzen op een film die beter is dan deel 3 maar veel slechter dan 1 en 2. Maar goed deel 3 was dan ook echt slecht.

Ik verwacht er dus niet zo heel veel van, hoewel het wel amusant zal zijn.

hij vervangt arnold niet maar speelt john conner:rolleyes:
Nog zo iets. Dat die persoon in elke film door een andere acteur gespeeld wordt maakt de hele zaak niet echt geloofwaardig. Het zijn eigenlijk allemaal films die niets met elkaar te maken hebben, puur uitmelken is dit.

Nog zo iets. Dat die persoon in elke film door een andere acteur gespeeld wordt maakt de hele zaak niet echt geloofwaardig. Het zijn eigenlijk allemaal films die niets met elkaar te maken hebben, puur uitmelken is dit.

Maarja is uitmelken erg in dit geval ;)

Ik heb liever dat zo'n reeks wordt uitgemelkt met relaxe films, dan dat er na een paar delen gestopt wordt om er een mooi einde aan te maken.

Bwa in deel 3 had ik zeker wel zoiets van, wat een schande voor de vorige films, echt zonde. Deel 4 ziet er beter uit, maar principieel ben ik voor trilogies. Maar goed je hebt wel een punt: als het goed gedaan is en nog wat toevoegt dan mag het eventueel wel meer dan 3 delen hebben.

Terug
Naar boven