MuscleMeat

Terroristen met humor pawnen de nederlandse samenleving

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Bij de VARA is gisteren een prachtige bos bloemen aangeboden door twee - vrijgesproken - leden van de Hofstadgroep. Ze wilden zo hun dank betuigen voor de Zembla-uitzending die de val van Ayaan Hirsi Ali inluidde.

Vier jongens verschenen gisteren bij de VARA-receptie met een bloemetje voor de redactie van het documentaireprogramma Zembla. Op een bijgevoegd kaartje stond: ''Zembla bedankt voor de mooie uitzending over Ayaan Hirsi Ali: groetjes 'de Hofstadgroep'.'' Volgens de 19-jarige Jermaine W. was het een ideetje van Zakaria T. Beiden werden onlangs vrijgesproken in het terreurproces tegen de groep. Jermaine's broer Jason kreeg daarbij wel een fikse straf: 15 jaar cel. Volgens Jermaine wilden ze Zembla niet zozeer bedanken omdat Hirsi Ali haar Nederlanderschap verliest, maar ''omdat de waarheid over haar is gezegd.''

Naast de bloemen liet het viertal Marokkaanse koekjes en chocolade alsmede hun naam en telefoonnummer achter. De VARA-receptionistes belden in lichte paniek de politie. Deze kon echter geen strafbare feiten ontdekken. De VARA wil niet zeggen of de Zembla-redactie blij was met de ontvangen presentjes.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/64867

waar was manho op dat moment :haha:

De VARA-receptionistes belden in lichte paniek de politie. Deze kon echter geen strafbare feiten ontdekken.
ahahahah wat een doooooooooooooooooooos. Alsof er cyanide in de koekjes zit! Alsof er een bom in een koekjes doos zit... pfffff:rolleyes:

:D

• Topic Starter Topic Starter
SageFrancis zei:
ahahahah wat een doooooooooooooooooooos. Alsof er cyanide in de koekjes zit! Alsof er een bom in een koekjes doos zit... pfffff:rolleyes:

:D
ja die zit toch meestal in de kouskous? :roflol:

:D Ja ik las het ook. Wat een nep terorristen zeg (niet dat ik het erg vind).

wat een bekrompen nederlanders weer...........;)

Zijn toch nette jongens, doen nooit iemand kwaad. Zou trouwens ook de politie bellen als die gasten bij me aanbellen, maar dan wel gelijk een andere hulpdienst om die gasten te laten afvoeren.

Zou die gasten het plezier niet gunnen door dit te publiceren.

ahahahah wat een doooooooooooooooooooos. Alsof er cyanide in de koekjes zit! Alsof er een bom in een koekjes doos zit... pfffff

Nou ik zal je eens wat moois vertellen zo'n 8 jaar geleden in Parijs waren er bij de kluisjes bij de treinen extra beveiliging omdat er bommen waren gexplodeerd bij de metro en prullen bakken. Kom ik dus aan met m'n moeder dus aan bij de kluisjes helemaal afgeschermd met beveiliging metaal dectors en scanners. Echt alles moest door de scanner zelfs sleutelbossen en horloges.

BB Charles zei:
In de woorden va Geert Wilders: "Het drama met Hirsi Ali kent een lachende winnaar: de zuivere islam. Haar bedreigingen hebben gewerkt."
:roflol: het is natuurlijk door de islam dat ayaan loog op haar naturalisatie :rolleyes:, het is natuurlijk door de islam dat mevr Verdonk geen ruggegraat heeft :rolleyes:, het is natuurlijk allemaal door de islam :rolleyes:

Ach Ayaan gebruikt alles en iedereen om hogerop te komen. Ze had gewoon niet moeten liegen en haar motivatie om het wel te doen rammelt aan alle kanten.

Die zgn fundamentalisten willen Nederlanders helemaal niet doen geloven dat het allemaal meevalt. Zij willen met geweld hun wil opdringen en zijn daar toch echt heel duidelijk over gweest. Ik snap niet waar je die onzin vandaan haalt.

BB Charles zei:
Jij bent geindoctrineerd met het geloof dat er 7 mannetjes zijn die de boel hier willen omgooien in een soort revolutie. In werkelijkheid zijn het, volgens de AIVD, zo'n 150.000 mensen die ernstige sympathieen hebben met de radicale islam. Het is een soort spekkoek eigenlijk. De top bestaat uit de nette pakken-dragende zogenaamde "gematigde" moslims van de overlegorganen en mediavertegenwoordigers zoals de NMO, tot onderin de spekkoek de gekken zoals Mohammed Bouyeri. Van bovenin worden door de squeeky-clean frontmen een beschaafde discussie en debat gevoerd wat als het ware de voorbereiding is voor verdere islamisering en meer rechten voor moslims om hun gang te gaan hier.

Het doet erg denken aan de manier waarop extreemlinks georganiseerd is. Ik raad je aan om het boek "Eco Nostra - het netwerk achter Volkert van der Graaf". Dan zal je de gelijkenissen en verbanden zien met de radicale islam.

Waarom gebruiken jullie woorden als "onzin" en dergelijke? Dat is toch een drogreden in het debatteren... Gebruik tegenargumenten als je het niet eens bent met iemand.

HAHAHAHAHAHAHAA
OMFG ITS Jack Bauer in tha house :roflol:
Ben jij een bevriend met houston van het board?
Zonee dan kun je hier gerust je hart luchten:
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22

BB Charles zei:
Jij bent geindoctrineerd met het geloof dat er 7 mannetjes zijn die de boel hier willen omgooien in een soort revolutie. In werkelijkheid zijn het, volgens de AIVD, zo'n 150.000 mensen die ernstige sympathieen hebben met de radicale islam. Het is een soort spekkoek eigenlijk. De top bestaat uit de nette pakken-dragende zogenaamde "gematigde" moslims van de overlegorganen en mediavertegenwoordigers zoals de NMO, tot onderin de spekkoek de gekken zoals Mohammed Bouyeri. Van bovenin worden door de squeeky-clean frontmen een beschaafde discussie en debat gevoerd wat als het ware de voorbereiding is voor verdere islamisering en meer rechten voor moslims om hun gang te gaan hier.

Het doet erg denken aan de manier waarop extreemlinks georganiseerd is. Ik raad je aan om het boek "Eco Nostra - het netwerk achter Volkert van der Graaf". Dan zal je de gelijkenissen en verbanden zien met de radicale islam.

Waarom gebruiken jullie woorden als "onzin" en dergelijke? Dat is toch een drogreden in het debatteren... Gebruik tegenargumenten als je het niet eens bent met iemand.
hierbij; NMO heeft niks van doen met mohammed/jason/etc.
de denkbeelden verschillen enorm en je zal hier niet kunnen spreken vn samenwerking of organisatie. die 150.000 man daar valt het nmo niet onder

BB Charles zei:

AXE jij bent geïndoctrineerd :eek: :shake:

charles take it easy, drink a fristie

:eyebrow:

BB Charles zei:

Waarom? In een écht debat probeer je medestanders te krijgen bij de toehoorders en niet per sé de andere partij van je gelijk te overtuigen. Mensen doen vrijwel nooit afstand van zo'n stellige mening en dan al helemaal niet publiekelijk. Zo'n "debat" is hier dus zinloos. Of mensen mij nou geloven of niet, het zal niks veranderen, dus voor mij houdt het hier op.

axestream zei:
Waarom? In een écht debat probeer je medestanders te krijgen bij de toehoorders en niet per sé de andere partij van je gelijk te overtuigen. Mensen doen vrijwel nooit afstand van zo'n stellige mening en dan al helemaal niet publiekelijk. Zo'n "debat" is hier dus zinloos. Of mensen mij nou geloven of niet, het zal niks veranderen, dus voor mij houdt het hier op.

Te laat axe hij is verbannen :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven