XXL Nutrition

Test Bold Mast

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze stack?

Zo ja op welke dosering en welke resultaten zijn er mee behaald?

Ik dacht zelf aan 1000test, 750-900bold en 600-800mast.

Gr. Henk.

Heren,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze stack?

Zo ja op welke dosering en welke resultaten zijn er mee behaald?

Ik dacht zelf aan 1000test, 750-900bold en 600-800mast.

Gr. Henk.

1-12 test e 1000 mg ew
1-12 bold 1000 mg ew
9-12 mast p 200 mg eod (wat ik overigens nog gebruik)icm trena, testp

weet niet wat je doel is ?

Ik ben 4% gezakt vp en 1 kg aangekomen maar heb dan ook 500 kal onder onderhoudt gegeten.
Spieren zijn duidelijk te zien , conditie was lkr, honger aanvallen minder.
Verder geen bijwerkingen alleen wat acne sinds de mast p.

Waar komt die trend van 2.5 - 3.0 gram AAS per week toch vandaan?

Waar komt die trend van 2.5 - 3.0 gram AAS per week toch vandaan?

Gaat al snel als je bold gebruikt, laag doseren gaat totaal niet werken en soms moet je ook je grenzen verleggen sommige zweren bij weinig aas en zoveel mogelijk gainen en andere weer bij telkens wat hoger doseren.
Moet iedereen zelf weten. ik vind namelijk ook dat je bold en mast hoog moet doseren wil je er wat van gaan merken teminste dat zijn mijn ervaringen ermee. :)

1750mg test + 700mg mast = heel nice

jij was toch net off buffel?:D

• Topic Starter Topic Starter
1-12 test e 1000 mg ew
1-12 bold 1000 mg ew
9-12 mast p 200 mg eod (wat ik overigens nog gebruik)icm trena, testp

weet niet wat je doel is ?

Ik ben 4% gezakt vp en 1 kg aangekomen maar heb dan ook 500 kal onder onderhoudt gegeten.
Spieren zijn duidelijk te zien , conditie was lkr, honger aanvallen minder.
Verder geen bijwerkingen alleen wat acne sinds de mast p.

Doel is flink massa aanzetten en niet vetter worden.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:25 ----------

Gaat al snel als je bold gebruikt, laag doseren gaat totaal niet werken en soms moet je ook je grenzen verleggen sommige zweren bij weinig aas en zoveel mogelijk gainen en andere weer bij telkens wat hoger doseren.
Moet iedereen zelf weten. ik vind namelijk ook dat je bold en mast hoog moet doseren wil je er wat van gaan merken teminste dat zijn mijn ervaringen ermee. :)

+1 Test op een gram is standaard bij mij. Minimaal zelfs. En bold en mast moeten gewoon hoog voor resultaat.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 19:26 ----------

jij was toch net off buffel?:D

Ja al veel te lang haha.

Denk alvast vooruit. Ik hoop dat ik over 6weken weer on kan.

zou dit ook werken op een veel lager aantal ml?
bijv 250 test, 400 bold 400 mast?

hahaha :D

Waarom niet gewoon 1000mg test e en 1000mg bold? Wat zou de masteron toevoegen volgens jou dan...

1000test en 900bold was mn vorige kuur. Wil kijken wat de mast kan toevoegen en of ik er iets harder door word misch.

Heb jij een beter idee dan?

test + tren + mast

1000test en 900bold was mn vorige kuur. Wil kijken wat de mast kan toevoegen en of ik er iets harder door word misch.

Heb jij een beter idee dan?

Tren lijkt me altijd effectiever dan bold natuurlijk maar dan ook meer side effects..

Wat waren je gains op deze kuur dan? goeie kracht gains of viel het tegen? Nog nooit bold gehad en mijn volgende kuur word denk ik 1000 test en 750 bold eens kijken wat dat doet:) werd vorige keer op 400 tren helemaal gek qua zweten constant van emotioneel naar agressief heel irritant

Ik word niet normaal hoe lui van tren. Nergens zin in, zelfs niet in trainen. Kan het wel nemen maar maximaal 400mg. En mn herstel nu is erg zwaar. Dus wil geen deca of tren.

Mij was het heel goed bevallen. Kracht ook wel ok. Maar kracht interesseert me niet heel erg veel. Best leuk maar geen echte doelen daar voor ofzo. Ik zou em wel gelijk op 900mg zetten Curtis. Lekkere kuur 'zonder' bijwerkingen.

Ik word niet normaal hoe lui van tren. Nergens zin in, zelfs niet in trainen. Kan het wel nemen maar maximaal 400mg. En mn herstel nu is erg zwaar. Dus wil geen deca of tren.

Mij was het heel goed bevallen. Kracht ook wel ok. Maar kracht interesseert me niet heel erg veel. Best leuk maar geen echte doelen daar voor ofzo. Ik zou em wel gelijk op 900mg zetten Curtis. Lekkere kuur 'zonder' bijwerkingen.

Ik heb dat totaal niet deze keer dat ik lui wordt van tren A terwijl ik de vorige keer bij test E dat wel had.
Vind overigens tren A veel zwaarder, want met tren E sliep ik nog een beetje maar met de A totaal niet, ben al ongeveer 1,5 week non stop wakker.
Verder moet ik zeggen dat ik wel vaker hoor dat het herstel van tren en deca erg klote is alleen heb ik het niet gehad bij beide middellen.

@ Curtis zou de bold idd minimaal op een gram zetten wil je er echt wat van merken ben er net klaar mee 12 weken , ben er overigens wel tevreden over tijdens mijn cut in ieder geval wat het tijdens een bulk doet durf ik niet te zeggen.

Masteron heeft bij mij weinig gedaan heb het nu ongeveer 8 weken gebruikt had er wel wat meer van verwacht nam 600/800 mg ew.

;)

ik ben net aan zelfde kuurtje bezig ga nu mijn 4de week in maar nog geen effect begint normaal gezien vanaf week 9 heb ik me laten vertellen..

ik ben net aan zelfde kuurtje bezig ga nu mijn 4de week in maar nog geen effect begint normaal gezien vanaf week 9 heb ik me laten vertellen..

Werkt na een aantal x weken,is ook persoonsgebonden,bij de 1 zie je het

wat sneller dan bij de andere,als je voeding+rust op orde is dan ben je al

goed bezig:cool:

Ik zelf zit ook te twijfelen

zou nu graag overgaan op
250 test / 1200 bold
of 250 test / 1000mg Mast E

Shoot!! :p

Terug
Naar boven