Fitness Seller

test/bold

dekerelvandaar

Cool Novice
Waardering
0
ik las in een topic ivm "cutten met amf" dat er iemand aanraadde om 250mg of 500mg test samen met 400bold of 600 primo.
Nu vraag ik me af of 250 mg test wel genoeg is om te combineren met 400bold? ik weet dat velen zullen aanraden om 500 test te nemen, maar kzou graag is weten of 250mg ook genoeg is tov 400mg bold?? grtz

Ik zou vooral de bold op 600 zetten als je de ervaringen zo leest..

De test erbij is aleen om je libido op gang te houden tijdens te kuur.

• Topic Starter Topic Starter
oke das waar , maar houd 250mg test het libido staande ten op zichte van een hogere dosering bold? grtz

wat denk je zelf te produceren??
op 250 mg zijn je test levels zeer hoog vergeleken met je natuurlijke aanmaak..

moet genoeg zijn,enkel als je hoog in 19-nor aas gaat kan het nog wel is een probleem geven.

-rodge

bold zet ook voor n gedeelte om naar test meen ik te hebben gelezen,
maar zou de bold zeker op 600/750 doen en 12 weken. denk dat als je korter of minder neemt dat je er spijt van krijgt.

ik zou die eq minimaal op 750 zetten wil je er een beetje profijt van hebben.

ken een aantal jongens (ook van dit board) die het bagger vonden op 750, waaronder ik zelf.

ik ben helemaal geen fan van hoge doseringen maar met eq is het een ander verhaal.

dus een kuurtje 250mg test en 750mg bold voor 12 weken zal me geen libidocrash geven, oke meer hoefde ik nie te weten

misschien een heel domme vraag maar dan nog, wat is de reden dat EQ zo hoog gedoseerd moet worden? Is het gewoon eigen aan het produkt zelf?

misschien een heel domme vraag maar dan nog, wat is de reden dat EQ zo hoog gedoseerd moet worden? Is het gewoon eigen aan het produkt zelf?

omdat het bar weinig doet voor de meesten.

nou ik wil eq niet afkraken maar heb zelf op 750 gezeten en merkte er weinig van dus toen ben ik gaan researchen ik kende nog een paar members die eraan zaten; zelfde verhaal. Teleurstellende resultaten.

maargoed misschien is het persoonsgebonden, ken er ook een paar die er wel goed op gaan, maar voor mij nooit meer eq iig.

je aders gaan er wel heeel goed zichtbaar van worden, ik zag er op mn best uit toen ik aan de bold zat.

Ik ga binnenkort 750mg test en 800mg bold doen voor 12 weken.
Zal een logje bijhouden!!

ok ik ben benieuwd naar je log, train ze

Ik doe nu kuurtjes van 25 weken en ik herstel net zo snel
als met korte kuurtjes.
Ik neem een lagere dosis, minder bijwerkingen en na afloop
heb ik meer gains, die ik ook redelijk blijf behouden.
Hcg 3x per week gedurende de kuur is wel een must.

Terug
Naar boven