AndroidHealthClinic

test booster..

Nextgenpopey

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik heb zelf nog nooit een booster gekocht maar was benieuwd of er mensen zijn die dat wel hebben gedaan en zo ja wat z er van vinde en wat er aan te raden is.

Ik heb zelf nog nooit een booster gekocht maar was benieuwd of er mensen zijn die dat wel hebben gedaan en zo ja wat z er van vinde en wat er aan te raden is.

hey,

Ik heb laatst testpro geprobeerd en ja ik weet dat ik pas 19 ben maar oke.
ik merkte toch dat het werkte aangezien acne erger werd.
ook merkte ik dat opstaan in de ochtend geen probleem meer was haha.
verder denk ik dat de effecten minimaal zijn dus mijn mening is als je te veel geld heb do your thing anders uitgeven aan iets anders of sparen:D:D

kreeg er alleen een harde van:P gelijk mee gestopt

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag in dit topic naar suplementen en wat mensen daaruit ervaren niet naar een heel wetenschappelijk onderzoek.

Je doet het cliché van de domme bodybuilder echt alle eer aan! :)

Mocht je het nog niet gezien hebben, dat topic telt 40 pagina's vol met mensen die dezelfde vraag als jij gesteld hebben, dus doe maar effe wat moeite :)

Je doet het cliché van de domme bodybuilder echt alle eer aan! :)

Mocht je het nog niet gezien hebben, dat topic telt 40 pagina's vol met mensen die dezelfde vraag als jij gesteld hebben, dus doe maar effe wat moeite :)

korte samenvatting,weggegooid geld ;)

Korte samenvatting, zonder nadenken.

korte samenvatting,weggegooid geld ;)
Hey das inderdaad lekker kort door de bocht,
Betatest werkt voor deze ouwe lul :p

Al is het geen AAS :eek: het doet bij mij wat het moet doen.......
en hey wie weet, is het wel placebo effect :D

Zo ik heb allen smillies wel gebruikt nu...

Hey das inderdaad lekker kort door de bocht,
Betatest werkt voor deze ouwe lul :p

Al is het geen AAS :eek: het doet bij mij wat het moet doen.......
en hey wie weet, is het wel placebo effect :D

Zo ik heb allen smillies wel gebruikt nu...

Ga het nog eens een keer zeggen op dbb se :p

Placebo effect is alleen als je op voorhand of tijdens overtuigd bent dat iets werkzaam is. Dus the power of the mind on body.

En zo te horen ben jij niet zeker dat de stoffen erin werken, dus kan nooit of te nimmer placebo effect zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 11:15 ----------

tsja,ik ben zo'n typisch voorbeeld van veel spieren,geen herseninhoud

Als test boosters niet werken, dan werken clomid, nolvadex en aromasin ook niet.

Deze synthetische moleculen passen op de oestrogeenreceptor of interacteren met het aromatase enzym, maar blokkeren de werking. En in planten zitten moleculen die dat toevallig ook doen. Heeft gewoon te maken met de structuur van een molecuul.

Er zitten zelfs oestrogene stoffen in planten. En elke vitamine, mineraal en vetzuur heeft effect op je hormonen, zo werkt het lichaam gewoon.

Laatst bewerkt:
Ga het nog eens een keer zeggen op dbb se :p

Placebo effect is alleen als je op voorhand of tijdens overtuigd bent dat iets werkzaam is. Dus the power of the mind on body.

En zo te horen ben jij niet zeker dat de stoffen erin werken, dus kan nooit of te nimmer placebo effect zijn.
oowjee dus dat is "placebo" effect , bedankt...

Terug
Naar boven