MuscleMeat

Test-Deca; Nolva tijdens kuur?

Anoniem_87

Novice
Elite Member
uitgeschakeld
Waardering
0
Beste,

mijn 1e kuurtje was:
1-10: test e (500) e/w
1-4: dbol (30) e/d
12-15: nolva (20) e/d

Omdat mijn lichaam vaak gevoelig reageert op diverse stofjes, heb ik ook tijdens de kuur Nolva gebruikt e/d @ 20mg (aangezien ik totaal geen gevoelige tepels heb, vreesde ik dat ik gyno pas laat op zou merken.) Deze kuur heeft gelukkig geen nasty sides gehad.

Voor mijn 2e kuur had ik gepland:
01-12 test e 500 e/w
01-10 deca 200 e/w
14-17 nolva 40-40-20-20 e/d

2 vraagjes:
1) kan de natuur nog beter (bv. met een dosis Clomid)?
2) zal ik opnieuw Nolva (@ 10 of 20mg) gebruiken tijdens de kuur? Zoniet: hoe op tijd gyno te herkennen?

Vr. Gr.

Ps.
1.72 m
79 kg
6% vet

Laatst bewerkt:
Alleen nolva lijkt me genoeg als nakuur, daarbij zou ik ipv 250mg Deca 200mg deca doen anders kom je zo raar uit.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, 200 mg/ml. Heb het al aangepast. Thanks!

Tijdens de kuur ook nolvadex gebruikt? vind ik nog al raar
moest je hinder ondervinden van bv. gevoelige tepels zou ik dan eer tijdens kiezen voor arimidex 0,5 tot 1mg e/d

Nolvadex kan wel prima gebruikt worden in de nakuur wat dan toch men voorkeur geniet.

Arimidex is 'n goeie, maar helaas niet verkrijgbaar in m'n kringen; vandaar de Nolva. Ik kan natuurlijk pas starten wanneer problemen zoals gyno optreden. Van wat ik heb begrepen zal Nolvadex het lopende probleem meteen oplossen. Maar hoe herken ik (liefst in de vroegste fase) opkomende problemen?

Die deca en test is in ieder geval een heerlijke combi. Daar ga je flink op gainen.

Hoe is de dianabol je vorige keer bevallen? Anders doe je nu weer een kickstart erbij ? Ik vind het in ieder geval erg lekker.

s6

Dbol is redelijk bevallen, maar ik weet niet of ik het er deze keer bij ga doen. Vind het eigenlijk wel genoeg zo. Anyway, ik heb nog niet echt antwoord gekregen op hoe ik gyno kan herkennen? Ik heb niet echt gevoelige tepels, en het is me niet duidelijk wat ik fysiek kan waarnemen/voelen?

Overigens heb ik begrepen dat deca een van die middelen is die direct aan de progesteron receptoren hechten. Wat kan ik het beste achter de hand houden, mocht ik sides opmerken? In mijn kringen is in ieder geval proviron verkrijgbaar...

Vr. Gr.

lekker kuur, je hebt je huiswerk goed gedan.
Nakuur 4 weken 20mg is genoeg of arofixen(= 20mg nolva en 20mg aromasin)
Als je gevoelige tepels krijg, dan kan je met de nolva beginnen.
Of beter nog aromasin.

Suc6

lekker kuur, je hebt je huiswerk goed gedan.
Nakuur 4 weken 20mg is genoeg of arofixen(= 20mg nolva en 20mg aromasin)
Als je gevoelige tepels krijg, dan kan je met de nolva beginnen.
Of beter nog aromasin.

Suc6
Maar probeer eerst Nolva te gebruiken, als gyno dan niet weg gaat eventueel aromasin gebruiken tot gyno weg is en dan ermee stoppen, sides zijn niet echt lekker ervan.

Je ondervind geen cts van aromasin. Das een suïcide inhibitor. Schakelt aromatase uit. Serm in de vorm van nolva is alleen tijdelijke bestrijding van sympthomen

Terug
Naar boven