AndroidHealthClinic

test/deca-->test/t3

Arie1

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Beste mensen,

Mijn kuur 12 wk test 500/deca 400 zit er bijna op,sowiezo moet ik de test nog een paar weekjes meer door laten lopen,ik wil om nog wat lager in BF te komen te staan T3 toevoegen.
Ik sta nu op 10%,ik heb niet veel vocht gepakt met de deca.
Hoe hoog zal ik de test doseren met de T3 en hoelang?

Dank!

T3 langzaam op en afbouwen
Beginnen met 25mcg, max tot 100mcg en dan weer terug naar 25mcg.

Ik zou test op 250 idd nemen op spierverlies tegen te gaan, T3 zijn de meningen verschillend over sommige zeggen dat je rustig moet op en afbouwen andere zeggen dat opbouwen niet nodig is enkel afbouwen. Als ik ben cycle T3 deed begon ik meteen op 50 mcg voor 5 dagen dan 75mcg voor 5 dagen en dan naar 100mcg dit hield ik men volledige kuur aan. Afbouwen doe ik ook rustig aan weekje 75 dan weekje 50 dan weekje 25 en ook een weekje 12,5.

Succes

Wat glenn zegt, test mee laten lopen als je boven de 50mcg t3 gaat anders ga je spieren verbranden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou test op 250 idd nemen op spierverlies tegen te gaan, T3 zijn de meningen verschillend over sommige zeggen dat je rustig moet op en afbouwen andere zeggen dat opbouwen niet nodig is enkel afbouwen. Als ik ben cycle T3 deed begon ik meteen op 50 mcg voor 5 dagen dan 75mcg voor 5 dagen en dan naar 100mcg dit hield ik men volledige kuur aan. Afbouwen doe ik ook rustig aan weekje 75 dan weekje 50 dan weekje 25 en ook een weekje 12,5.

Succes
Inderdaad ik dacht ook aan 250mg per week tegen spierverlies.
Dank gozers!

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 11:27 ----------

Wat glenn zegt, test mee laten lopen als je boven de 50mcg t3 gaat anders ga je spieren verbranden.

Dank!Ben wel benieuwd wat het gaat doen.
Ook de test van 500--->250.

Terug
Naar boven