Fitness Seller

test-deca-winstrol

fanatic666

Novice
Waardering
0
hallo,ik ben bezig met een kuur dianabol,deca en testo en wou in de laatste 2 weken winstrol bijzetten (w6-8).Maar ik heb gehoord dat dit best niet samen gezet word,beter niet doen of is dit totaal niet waar?gezien ik nog geen ervaring heb met winstrol wou ik het eens ff vragen.grtz

week 6-8?
daarmee zeg je dus dat je kuur maar 8 weken duurt?
wel is gelezen dat het vele malen beter is om de test 2 weken langer door te trekken dan je deca? en dat 8 weken niet zo slim is met lange esters zoals test en deca?
dat je dus eigenlijk niet weet wat je doet??

week 6-8?
daarmee zeg je dus dat je kuur maar 8 weken duurt?
wel is gelezen dat het vele malen beter is om de test 2 weken langer door te trekken dan je deca? en dat 8 weken niet zo slim is met lange esters zoals test en deca?
dat je dus eigenlijk niet weet wat je doet??

check zijn post geschiedenis en je weet genoeg.

@ fanatic: nee je neemt er best geen winstrol bij omdat je er "droger" zou van staan want anabolen verbranden geen vet voor je.
+ je zit al op dboll erbij en de stress op je lever zou net teveel kunnen zijn. Zeg eens wat meer over dosis als je info geeft + stats.

Van wat ik heb begrepen kan je winny beter niet aan het einde van je kuur nemen ivm cortisol. Schijnt trouwens wel te kunnen als je nakuurt met aro.

Verder sluit ik me volledig aan bij XXCES en KNIKKER.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik trek testo 2 weken door na week 8,
week 1-4 25mg dianabol pd
week 1-8 3 ml deca pw
week 1-8 3ml testo pw
week 8-10 1ml test
en wou week 8-10 eod 1.5 ml winny zetten (was in post verkeerd met weken 6-8)
en na kuur met clomid en nolva

Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd is; beter trek je je hele kuur verder door. Deca heeft zeer lange ester. Dat begint dan net te werken en dan stop je er weer mee...

Geen winny op het einde tenzij je aromasin in je nakuur verwerkt hebt.
Sowieso is het bij jou af te raden omdat je al dbol hebt gebruikt. Nog een 17aa gaat je lever niet lekker vinden.
Als je het wel zou doen, doe het dan week 10 en 11. Week 12 begint je nakuur. Maar nogmaals; doe het nou maar niet.

En waarom de laatste twee weken ineens 1ml test terwijl je daarvoor de hele tijd 3ml hebt gezet? Gewoon het zelfde blijven zetten die laatste twee weken (dus gewoon 3ml). Het is trouwens wat makkelijker als je het over het aantal mg hebt ipv ml.

Gezien de middelen heb je gekozen voor een bulkkuur. Doe dat dan ook en ga niet halverwege lopen cutten (had ook met een k gespeld kunnen worden). Na de kuur minimaal 3 maanden doorbulken. Als je direct gaat cutten zal je een groot gedeelte van je gewonnen massa waarschijnlijk verliezen. Uiteraard kan je altijd wel gewoon wat cardio na de KT doen.

Door de middelen die je gekozen hebt zal je waarschijnlijk redelijk wat vocht vasthouden. Daardoor lijk je misschien wat dikker. Trek je daar niet teveel van aan. Dat trekt na de kuur vanzelf weer weg.

Het bovenstaande heb ik trouwens niet uit ervaring, maar gewoon hier van het board (en andere internet bronnen). Had jij ook kunnen vinden dus...

Zoals al gezegd is; beter trek je je hele kuur verder door. Deca heeft zeer lange ester. Dat begint dan net te werken en dan stop je er weer mee...
QUOTE]

ok merci,die winny laat ik dan maar voor wat het is,maar ik schommel met het zetten,geen constante zelfde hoeveelheid,dit is wel veel beter ivm met bloedwaarde enz maar vriend van mij doet dit ook zo constant en die is op heel zn kuur amper 6 kilo bijgekomen,met net hetzelfde als ik behalve dbol neemt hij naposim.dit is mijn schema:
w1 : test 500mg/week.deca 200mg/week
w2 : test 500mg/week.deca 200mg/week
w3 : test 750mg/week.deca 300mg/week
w4 : test 1000mg/week deca 400mg/week
w5 : test 1000mg/week deca 400mg/week
w6 : test 750mg/week deca 300mg/week
w7 : test 500mg/week deca 200mg/week
w8 : test 500mg/week deca 200mg/week
w9 : test 250mg/w
w10 : test 250mg/w
w11 : 250mg/w
w12 : 250mg/w

waarom opbouwen en afbouwen?

vorige keer ook zo gedaan en goed bijgekomen met een 10-11 kilo,vriend van me doet het nu constant en is maar een goede 6 kilo bijgekomen met net hetzelfde.ik heb veel meningen gevraagd over wat het beste is schomellen of constant,maar vraag het aan 4 verschillende mensen en je krijgt 3 verschillende antwoorden,daarmee dat ik het gwn bij het schommelen heb gehouden.grtz

is gewoon puur dat je meer vocht gaat vasthouden meer niet, begin zelf altijd op een normale dosis test..en ik ga geleidelijk aan omhoog...maar nooit zo opbouwen en afbouwen, heeft weinig nut

1000mg is best veel, maar ik weet ook jou stats en kuur verleden niet, test bouw ik altijd op en hou ik aan, de rest niet

1000mg is best veel, maar ik weet ook jou stats en kuur verleden niet, test bouw ik altijd op en hou ik aan, de rest niet
22jaar 1.82m 89kilo 19%vg
vorige keer ook test,deca en naposim
dit was mn eerste toen en ik kende er nog niks van maar maat van me had die voorgeschreven,was toen net hetzelfde mg als nu,best wel veel ja ik weet het.

vorige keer ook zo gedaan en goed bijgekomen met een 10-11 kilo,vriend van me doet het nu constant en is maar een goede 6 kilo bijgekomen met net hetzelfde.ik heb veel meningen gevraagd over wat het beste is schomellen of constant,maar vraag het aan 4 verschillende mensen en je krijgt 3 verschillende antwoorden,daarmee dat ik het gwn bij het schommelen heb gehouden.grtz

Als je het aan 4 verschillende mensen vraagt zal iedereen iets anders zeggen inderdaad. Dan is het zaak te luisteren naar hun argumenten om vervolgens je eigen mening te vormen. Of nog beter, je doet zelf research.

Ik zie het nut van op en afbouwen in ieder geval niet.
Kan je beargumenteren waarom dat beter zou zijn?

Het lijkt mij namelijk dat je juist moet streven naar stabiele bloedwaarden. Dus gelijke hoeveelheden en eventueel met een frontload of kickstart.

Als je deze topic van Big T bekijkt zie je grafieken die de bloedwaarden laten zien. Bedenk je dan even hoe die grafiek eruit gaat zien als je op en afbouwd zoals je nu doet.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/

Daarbij vind ik de hoeveelheden van 1000mg test met 400mg deca wel heel veel! Ook al is het maar voor 2 weken.

Ik weet niet in welke week je nu zit, maar ik zou zeker overwegen de kuur toch wat aan te passen.

22jaar 1.82m 89kilo 19%vg
vorige keer ook test,deca en naposim
dit was mn eerste toen en ik kende er nog niks van maar maat van me had die voorgeschreven,was toen net hetzelfde mg als nu,best wel veel ja ik weet het.

Pff flinke dosering met die stats gab wrm zo veel lijkt me overbodig!

Ik weet niet in welke week je nu zit, maar ik zou zeker overwegen de kuur toch wat aan te passen.[/QUOTE]

bedankt voor topic,heel nuttig,ja ik ga ze toch aanpassen dan.Ken zelf nog niet zo heel veel van aas maar mij is altij gezegd dat je rustig moet starten en terug rustig moet dalen om je eigen hormonenspiegel niet te hard te verstoren,maar als je de grafieken ziet verstoor je het juist harder door op deze manier te kuren,bedankt voor de uitleg in ieder geval.grtz

Als je het aan 4 verschillende mensen vraagt zal iedereen iets anders zeggen inderdaad. Dan is het zaak te luisteren naar hun argumenten om vervolgens je eigen mening te vormen. Of nog beter, je doet zelf research.

Ik zie het nut van op en afbouwen in ieder geval niet.
Kan je beargumenteren waarom dat beter zou zijn?

Om nog even terug te komen op het afbouwen.Ik heb het net aan mn trainingspartner gevraagd waarom hij dit altijd doet,die heeft ook al enige ervaring hiermee en hij zegt dat het is omdat je anders teveel terug kwijtgeraakt na je kuur en in een echte dip kunt geraken.

new stats : 92.2kg 18%vg

Na je kuur kan je inderdaad in een dip raken. Dat komt niet doordat je veel verliest en daardoor depri wordt (misschien ook wel een beetje), maar voornamelijk door een verstoorde hormoonbalans.

Daarnaast verlies je met middelen als diana en deca bijna altijd wel wat na de kuur (soms zelf best veel vanwege het vocht).

In mijn ogen voorkom je massa verlies en een depressie niet door op en af te bouwen zoals in jouw schema. Sterker nog, ik denk dat je er op die manier juist meer last van krijgt. Dan kom je weer bij het bloedwaarden verhaal enz. Als je ziet hoe die grafiek eruit ziet met jouw kuur met op en afbouwen, dan kan je je misschien voorstellen dat je klap voor je lichaam juist veel groter is.

De argumenten die jouw trainingspartner geeft worden ook gebruikt door mensen die bridgen naar een volgende kuur. Dat werkt denk ik wel, maar dat lijkt me weer niet goed voor bijvoorbeeld je cholesterol. Sowieso blijf je dan eigenlijk constant on, wat me niet echt gezond lijkt. Maar daar denken sommigen anders over.

In mijn ogen is het gewoon belangrijk dat je goed nakuurt om zo snel mogelijk je hormoonspiegel weer op pijl te brengen. Op die manier beperk je het verlies en de dip na de kuur.

Zo heb ik het in ieder geval begrepen. Maar aangezien ik zelf nog geen ervaring heb, zijn er misschien anderen hier die dit kunnen bevestigen danwel ontkrachten?

Terug
Naar boven