MuscleMeat

Test e + bold , info welkom !

I Cutter

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
6%
Beste BB's,

Ik ben van plan om binnen een kleine 2 maand terug een kuurtje te doen.
Maar voor ik mijn spullen bestel zou ik nog een beetje info willen zoeken en ik zou ook graag jullie menig hebben, dus alle info is welkom ! ;)

1-8 test e 500mg/week
1-8 Bold 600mg/week
8-16 test e 750mg/week
8-16 Bold 800mg/week
1-16 Proviron 25mg/elke dag
13-16 pregnyl 1550iu/week
18-22 Arofixem 1tab /dag

Misschien nog een kickstart erbij.. & wat Clen maar daar ben ik nog niet uit.
En ik heb ookal gedacht om eens met een bridge te werken van 4 weken en daarna een kuurtje te doen met test, tren & mast maar ik wil eerst al eens vragen wat jullie van dit vinden. :)

Greets!

krijg je niet enorme honger van boldenone?

bold zou ik 16 weken op 800 zetten en test op 500 laten inclusief met provi. Pregnyl ook meer spreiden en 500 iu gebruiken per week zo lang als je kuur loopt.

Je kan zien wat bold brengt op 600mg maar is te weinig imo,ik zou toch bold hoger doseren zoals flip zegt en pregnyl 500iu verdelen over 2x 250iu/week.
En waarom nolva & aromasin als nakuur?

Ik zou het eigenlijk zo laten.. lekker bulken dan verhoging voor een plateau door te breken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou terug nakuren met arofixem omdat ik er vorige keer zeer tevreden van was..
En de pregnyl zou ik liever niet met men hele kuur laten meelopen (ben gevoelig voor gyno) , mss bijgebruiken in mijn nakuur dan? En jaa over de bold ben ik nog niet helmaal uit, maar 600 is toch goed voor te beginnen? Mss op 700 beginnen ?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 22:04 ----------

En een kickstart niet nodig denken jullie?

Ik zou terug nakuren met arofixem omdat ik er vorige keer zeer tevreden van was..
En de pregnyl zou ik liever niet met men hele kuur laten meelopen (ben gevoelig voor gyno) , mss bijgebruiken in mijn nakuur dan? En jaa over de bold ben ik nog niet helmaal uit, maar 600 is toch goed voor te beginnen? Mss op 700 beginnen ?

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 22:04 ----------

En een kickstart niet nodig denken jullie?

Kickstart kan er altijd bij ;) Aangezien bold nogal laat inkickt is een kickstart bij deze kuur wel een aanvulling.

Zoveel ''pro's'' op dit forum en niemand die me wat extra info kan geven ? Hmm

Ziet er top uit, zo doe ik hem zelf ook.
Alleen zet ik eerste 2 weken 250mg en 200mg, en vanaf week 3 alles tzelfde als jou.
Dit ivm hgh, ga ik persoonlijk al goed op met lage dosis aas op begin,
Door laag te beginnen wordt ikzelf niet zo snel ziek en blijf ik gestaagd groeien en raak ik niet op een plateau in week 8 ofzo.

Beste BB's,

Ik ben van plan om binnen een kleine 2 maand terug een kuurtje te doen.
Maar voor ik mijn spullen bestel zou ik nog een beetje info willen zoeken en ik zou ook graag jullie menig hebben, dus alle info is welkom ! ;)

1-8 test e 500mg/week
1-8 Bold 600mg/week
8-16 test e 750mg/week
8-16 Bold 800mg/week
1-16 Proviron 25mg/elke dag
13-16 pregnyl 1550iu/week
18-22 Arofixem 1tab /dag

Misschien nog een kickstart erbij.. & wat Clen maar daar ben ik nog niet uit.
En ik heb ookal gedacht om eens met een bridge te werken van 4 weken en daarna een kuurtje te doen met test, tren & mast maar ik wil eerst al eens vragen wat jullie van dit vinden. :)

Greets!

super uitgedacht, ik zou hem zo laten ! Mooie kuur.

Vanaf week 8 een beetje een verhoging is een goed idee, aangezien je de kuur langer doortrekt kun je toch nog leuke gains maken tijdens de laatste paar weken.

Kickstart is onnodig in mijn ogen, je kuur duurt 16 weken dus die gains komen wel. Ik zou eerder juist de laatste paar weken een oral erbij gooien om nog wat extra progressie te maken.

Thanks guys!

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 14:55 ----------

Ziet er top uit, zo doe ik hem zelf ook.
Alleen zet ik eerste 2 weken 250mg en 200mg, en vanaf week 3 alles tzelfde als jou.
Dit ivm hgh, ga ik persoonlijk al goed op met lage dosis aas op begin,
Door laag te beginnen wordt ikzelf niet zo snel ziek en blijf ik gestaagd groeien en raak ik niet op een plateau in week 8 ofzo.

Maar naar het schijnt werkt bold toch pas echt vanaf 600mg ?
Ik zou het liever ook lager doseren voor in de toekomst maarja..

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 14:56 ----------

Vanaf week 8 een beetje een verhoging is een goed idee, aangezien je de kuur langer doortrekt kun je toch nog leuke gains maken tijdens de laatste paar weken.

Kickstart is onnodig in mijn ogen, je kuur duurt 16 weken dus die gains komen wel. Ik zou eerder juist de laatste paar weken een oral erbij gooien om nog wat extra progressie te maken.

Wat raad je dan aan ? laatste 3 weken ?
Dan ga ik mss nog wel wat winny bijnemen ! :D

Je kan ook var nemen maar zoals pleister zegt zal winny je meer opleveren.

Nette kuur hoor! Kunnen veel mensen hier een voorbeeld aan nemen.

Terug
Naar boven