MuscleMeat

test e bold kuur

Dimples

Cool Novice
Waardering
0
Beste,

Ik zou graag binnenkort een test bold kuurtje doen.
Ik vraag me gewoon af of ik 2x per week (2x250mg test en 2 x 250mg bold) injecteer of beter e5d (1x 500mg test en 1x 500mg bold e5d)

heb enige tijd geleden quasi zelfde vraag gesteld. voor iets " stabielere bloedwaardes " zeggen sommigen verdelen... dus 2 injecties / week : 1 spuit met 250 test & 250 bold ) ma & dond. bv. doe het zo met test & deca en tot heden geen gekke dingen meegemaakt geen idee hoe het zit met bold & test. wellicht niet veel verschil gr

Als je 2x per week injecteert heb je vaste dagen dat je prikt en ik vind dit gemakkelijker. Ik doe Zondag + Woensdag.

Vroeger zette ik 1x per week omdat ik niet graag prik maar nu doe ik 2x per week en dit voelt beter aan.

Bold en deca hoef je eigenlijk niet 2x per week te zetten ivm lange esters. Test kun je 2x per week zetten maar hoeft niet.
Als je 2x per week prikt heb je wel wat minder milliliters per keer en dus minder kans op pijn na inject.
Het hoeft dus niet..kan wel. Beetje persoonlijke voorkeur.
Over stabiele bloedwaardes...denk dat dit te verwaarlozen is.
Prik zelf wel 2x per week..vind dit fijner en hou van prikken.
Reminder dat ik aan t kuren ben :D

Minder kans op pijn na inject??? Verklaar je nader???

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties y'all :-)

Juist ng klein vraagje betreffende de trainingen. Ik lees hier zodanig veel verschillende reacties dat ik omdenduur niet wijzer van wordt.
Nu, Is het beter om tijdens deze test/bold kuur 2x alle spiergroepen mee te pakken of beter alles 1x maar dan met meer oefeningen.
Graag jullie mening

Dat moet je zelf aanvoelen. Ik zie me niet snel 2x per week benen en rug of borst trainen.... Als je doel massa is zou ik het op 1 x per week houden.

Als je elke spiergroep hard wilt aanpakken is 1x per week genoeg. Ook ik zie mezelf niet 2x dezelfde spiergroep per week pakken. Heb toch echt meer hersteltijd nodig na een goede training.

Terug
Naar boven