AndroidHealthClinic

test e, bold, peps?

Reinn

Competitive Bodybuilder
Waardering
151
Lengte
1m79
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
eerst een tijdje off, maar zit hier aan te denken;

wk 1 t/m 14 500mg test e
wk 1 t/m 14 500mg boldenone
wk 4 t/m 14 50mg proviron
wk 16 t/m 20 20mg tamoxifen
wk 16 t/m 24 20mg ostarine

Frontload van 1000mg test e en bold de eerste of misschien 2 weken, en misschien is test cyp beter voor langer gebruik?

Ik zit nog aan 4 weken ghrp-6 3x dag 100mcg en ook toevoegen van hcg of hmg te denken. ff kijken of ik ghrp-6 3x per dag ga redden i.v.m. werk.

en de bold trek ik misschien door naar 16 weken, in ieder geval minimaal 14 weken.

Als iemand nog wat wil toevoegen hoor ik het graag.

Ja zou de bold wat hoger doseren. Toch minimaal 600mg pw.
Heb je de 200 of 250 versie?
Ik ga zelf op 800 zitten eind maart. Test hou ik ook op 500.
Hcg geef je zelf al aan. Goed idee vind ik.
Succes

Wat zijn je stats? Volgens mij is dit een beetje laag gedoseert kuurtje voor jou? Wat is je kuur verleden? Bold zowieso hoger.

• Topic Starter Topic Starter
Stats zijn 103.5KG, 14%, 1.82M, dosering is niet zo hoog inderdaad, ik heb veel geprobeert maar nooit zo hoog gegaan. (athans nooit grammen per week) Bold op 600mg? Test gaat denk ik ookwel naar 750mg.

Laatst bewerkt:
Met jouw stats is meestal bold wel 800mg.

eerst een tijdje off, maar zit hier aan te denken;

wk 1 t/m 14 500mg test e
wk 1 t/m 14 500mg boldenone

Frontload van 1000mg test e en bold de eerste of misschien 2 weken, en misschien is test cyp beter voor langer gebruik?

Ik zit nog aan 4 weken ghrp-6 3x dag 100mcg en ook toevoegen van hcg of hmg te denken. ff kijken of ik ghrp-6 3x per dag ga redden i.v.m. werk.

en de bold trek ik misschien door naar 16 weken, in ieder geval minimaal 14 weken.

Als iemand nog wat wil toevoegen hoor ik het graag.

Test cyp zou goed zijn om 1x per week te injecteren voor stabiele bloed-

waarden,there has been speculation that Cyp had more "kick" than Enth.

Bold zou ik min op 600 zetten als je de 300mg/ml hebt..

ok dan komt het er zo uit te zien;

wk 1 t/m 14 600mg test cyp (ik heb 200mg per ml vials)
wk 1 t/m 14 600mg boldenone
wk 1 t/m 14 700iu hcg

g2g?

Ik zou bang zijn dat ostarine toch wat onderdrukt ook al weet ik dat het heel vaak post pct gebruikt wordt. Ik zou het niet doen. Ik zit nu aan de 15mg en merk overigens niks aan onderdrukking en niks aan prostaat en niks aan nachtzicht waarover men het ook steeds heeft.

GHRP6 vind ik als slechte eter ideaal, krijg vreselijke honger. Maar 4 weken peps doet niet zo veel, peps moet je maanden pakken of niet. Voor extra eetlust is het het overwegen waard, verder niet. Peptiden en werk vind ik niet lastig combineren. Heb een koelelement en een verpakking die goed isoleert. Houdt mijn spuitjes zo een dag koel en prikken gaat in een paar seconden op het toilet. Ik zit op 4 of 5x per dag.

Ik zou bang zijn dat ostarine toch wat onderdrukt ook al weet ik dat het heel vaak post pct gebruikt wordt. Ik zou het niet doen. Ik zit nu aan de 15mg en merk overigens niks aan onderdrukking en niks aan prostaat en niks aan nachtzicht waarover men het ook steeds heeft.

GHRP6 vind ik als slechte eter ideaal, krijg vreselijke honger. Maar 4 weken peps doet niet zo veel, peps moet je maanden pakken of niet. Voor extra eetlust is het het overwegen waard, verder niet. Peptiden en werk vind ik niet lastig combineren. Heb een koelelement en een verpakking die goed isoleert. Houdt mijn spuitjes zo een dag koel en prikken gaat in een paar seconden op het toilet. Ik zit op 4 of 5x per dag.

Klopt.

De ostarine onderdrukt al op 3mg per dag. Maar dat is zo'n klein beetje dat je het bijna niet merkt. Ga je naar 25mg of zelf 50mg dan heb je dus wel PCT nodig.
http://www.ergo-log.com/enobosarmtrial.html

Toch wil ik het is in mijn pct gebruiken, dus ik ga het zo doen;

Tamoxifen 20/20/20/20
Ostarine 10/10/10/10/20/20/20/20

Bedankt voor je bericht over GHRP6, ik dacht dat het een maand gebruikt kon worden, nu zal ik dat nog is herzien.

Klopt.

De ostarine onderdrukt al op 3mg per dag.

Van een ander forum iemand met bloedtesten na ostarine, voor wat het waard is want je bent nooit 100% zeker wat iemand gebruikt en hoe eerlijk het verslag is.

Just for some anecdotal information: 5mg shut me down slightly as shown by blood work. Went from a baseline of about 500ng/dl total test to 330ng/dl. 25mg had me at about 120ng/dl. My LH and FSH were within normal range, but FSH was on the low side when I was on 25mg.
Bron (alleen als je geregistreerd bent)

Ik wacht nog even totdat m'n registratie geaccepteerd wordt. Maar bedankt voor de waarschuwing! Ostarine in PCT lijkt mij nu geen goed plan meer.

Ik wacht nog even totdat m'n registratie geaccepteerd wordt. Maar bedankt voor de waarschuwing! Ostarine in PCT lijkt mij nu geen goed plan meer.

Alleen voor die bron checken is het registreren niet waard, de site opzich zelf is dat wel. Een zee aan goede info, vooral over peptiden.

Wanneer ga je beginnen?
Ben benieuwd wat je ervan gaat winnen aangezien mijn volgende kuur er ook ongeveer hetzelfde uit gaat zien.
Ik ga voor 14 weken test op 625mg en bold op 750 mg.

Wanneer ga je beginnen?
Ben benieuwd wat je ervan gaat winnen aangezien mijn volgende kuur er ook ongeveer hetzelfde uit gaat zien.

Ga je bulken dan,en ga je een logje bijhouden!?

Wanneer ga je beginnen?

Eerst huidige pct afmaken, dan ff van alle middelen rust, dan cutten, dan vakantie, daarna eindelijk weer on :) Dus dat is pas in Augustus. ;)

Dat duurt dus nog eventjes, ik ben zelf van plan eind deze maand/begin volgende maand te starten.

Ik weet alleen niet of ik een logje ga bijhouden, word meestal vergeten bij te houden en aan een half logje heeft niemand wat.

Terug
Naar boven