Fitness Seller

Test E en Deca Kuur

Berto187

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
Beste DDbers

Na een Jaartje niet meer te hebben gekuurt,lijkt het me weer is tijd om lekker te gaan knallen met een kuur.

Mijn laats gebruikte kuur was Sustanon/trenbolone E en zette die kuur 2x 1ml sust in de week dus totaal 500mg om zo de bloedwaardes gelijk te houden zonder dat het teveel schommelde en de tren 1 inject 400mg/2ml.
ik moet zeggen het was een heerlijke kuur die me 12kilo had bezorgt waarvan ik er 9 heb behouden.

Nu wil ik het vogende kuurtje gaan doen met Test E/Deca..en misschien kickstart met diana/turina????

Ik wil gaan zetten met 500mg/2ml Test E en met 400mg/2ml nandrolon decanoate, en ergens zit ik nog te twijfelen of ik er een kickstart bij moet/kan nemen zoals diana of turinabol?? om het process wat te versnellen;)....en natuurlijk niet te vergeten de nakuur met nolva.

Zouden jullie mij Aub kunnen/willen helpen of dit zo een beetje een lekker kuur is of misschien nog wat aan te passen??

Ik zou eerst gaan cutten voordat je aan zo'n kuurtje denkt.

Hoe was je herstel van de tren, heb je je bloed laten checken ?

Op jouw vetpercentage ga je sneller vocht/vet en misschien gyno krijgen.
Ik zou eerst naturel cutten tot 12%.

Of je neemt een cutkuurtje. Gewoon wat test prop en masteron.

OK maar iemand met een laag vp kan net zo goed gyno krijgen, het is maar net hoe gevoelig je er voor bent. Als je deze kuurt graag wilt doen is een laag vp altijd beter, (je haalt simpelweg gewoon meer uit je kuur) maar gyno zou niet iets zijn waar ik bang voor zou zijn..

• Topic Starter Topic Starter
@porterhouse heb mijn bloedwaardes idd laten chekken Bro en dat was gelukkig normaal!

@colosalsalx Dus het is beter dat ik ga cutten is cool bro dan zal ik nog een 3 a 4maand keihard trainen om op 12% uit te komen maar kan eigenlijk niet wachten om weer te bulken men!alvast bedankt Bro Thnx.

@Reinn Voor gyno ben ik ook niet echt bang hoor want dat kan je wel verminderen met je nolva.

Alvast bedankt voor de reacties zover!!!
IK zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen met cutten en zal jullie gaan zeggen wanneer ik ga knallen

Succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
@ SIA

Bro Bedankt dat je me wijst op mijn foute beantwoording bedoeldde idd de gevoeligheid.

Terug
Naar boven