Hey,
Ik had al eens gepost dat ik van plan was van iets te doen, bij deze ben ik dus begonnen met een 10 weken kuur met Test-e en als kickstart Dboll de eerste 2 weken. Vorige woensdag heb ik mijn eerste spuit gezet.
Ik train 5 dagen in de week, elke dag een spiergroep, doe ik nu al vrij lang, wissel elke week mijn schema wat af, en doe 2x in de week cardio 45min.
Voedingsschema wisselt wat af, eet een 5/6x per dag, waarvan twee grote maaltijden met pasta/rijst en kip/vis, eet s'avonds altijd 6 schijven ananas op eigen nat, en eet een 2 tal bananen door de dag, daarbij drink ik ook nog 3-4 shakes met 40gr pure whey. Drink ook gemiddeld 2/3 liter water per dag, als jullie een iets gedetailleerder eetprogramma willen zien dan schrijf ik vanaf nu wel elke dag op wat ik eet en post ik dat binnen een week, maar zoals je hierboven ziet staan, zo ziet het er ongeveer uit, dan heb je toch al een idee.
Stats:
83kg
182cm
vet% 16
Borstomtrek: 109cm
Taille: 87cm
Schouderomtrek: 119cm
Bovenarm: 38cm
Onderarm: 31.5cm
Beenomtrek: 60cm
Kuiten: 38cm
Inname:
Heb vorige week woensdag mijn eerste spuit gezet in mijn glutes, nog altijd zo stijf als iets, kan niet op mijn rechterkant ligge, volgens mij niet lang genoeg gemasseerd
. Daarbij neem ik smorgends elke dag ook 20mg dboll na het ontbijt. Aangezien dit mijn eerste kuur is wil ik niet overdrijven in producten en zien hoe ik op alles reageer, voorlopig nog niets bijwerkingen buiten stijve kont, maar dat is vrij logisch aangezien ik nog geen week bezig ben.
Hopelijk leren andere nieuwelingen wat uit mijn ervaringen met mijn eerste kuur, dat is ook de bedoeling van mijn log, gewoon openbaar maken wat mijn ervaringen zijn met deze producten en in deze hoeveelheden.
Ik had al eens gepost dat ik van plan was van iets te doen, bij deze ben ik dus begonnen met een 10 weken kuur met Test-e en als kickstart Dboll de eerste 2 weken. Vorige woensdag heb ik mijn eerste spuit gezet.
Ik train 5 dagen in de week, elke dag een spiergroep, doe ik nu al vrij lang, wissel elke week mijn schema wat af, en doe 2x in de week cardio 45min.
Voedingsschema wisselt wat af, eet een 5/6x per dag, waarvan twee grote maaltijden met pasta/rijst en kip/vis, eet s'avonds altijd 6 schijven ananas op eigen nat, en eet een 2 tal bananen door de dag, daarbij drink ik ook nog 3-4 shakes met 40gr pure whey. Drink ook gemiddeld 2/3 liter water per dag, als jullie een iets gedetailleerder eetprogramma willen zien dan schrijf ik vanaf nu wel elke dag op wat ik eet en post ik dat binnen een week, maar zoals je hierboven ziet staan, zo ziet het er ongeveer uit, dan heb je toch al een idee.
Stats:
83kg
182cm
vet% 16
Borstomtrek: 109cm
Taille: 87cm
Schouderomtrek: 119cm
Bovenarm: 38cm
Onderarm: 31.5cm
Beenomtrek: 60cm
Kuiten: 38cm
Inname:
Heb vorige week woensdag mijn eerste spuit gezet in mijn glutes, nog altijd zo stijf als iets, kan niet op mijn rechterkant ligge, volgens mij niet lang genoeg gemasseerd
. Daarbij neem ik smorgends elke dag ook 20mg dboll na het ontbijt. Aangezien dit mijn eerste kuur is wil ik niet overdrijven in producten en zien hoe ik op alles reageer, voorlopig nog niets bijwerkingen buiten stijve kont, maar dat is vrij logisch aangezien ik nog geen week bezig ben. Hopelijk leren andere nieuwelingen wat uit mijn ervaringen met mijn eerste kuur, dat is ook de bedoeling van mijn log, gewoon openbaar maken wat mijn ervaringen zijn met deze producten en in deze hoeveelheden.

. Maar uiteindelijk er toch maar bijgenomen. Ja ik heb genoeg voor 4 weken liggen, dus ik kijk wel na 2 weken of ik er mee verder ga of niet. Ik zal de dosis opschroeven naar 30mg aangzien ik geen last heb van hoofdpijn of iets en kijken wat dat geeft. Ivm de inname, zoals je hier al ziet zijn er weer verschillende meningen, in mijn vriendenkring net hetzelfde, verschillende ervaringen, verschillende meningen, wel ik verkies dan toch de volledige inname op 1 moment, schrik dat ik mss een keertje vergeet ofzo