AndroidHealthClinic

Test-E en oral week 8 maar kom niets meer bij?

Ingmar123

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Beste mensen,

Ik zat 6 weken op test-e 500 mg,dit is mijn 2e kuur.
Nu voeg ik van week 6 tot 12 60 mg Anavar toe.
Zit nu in week 8 maar kom de laatste 2 weken niets meer bij,ik neem aan dat dit door de oral komt?

Op mijn vorige kuur test only groeide ik als een beest,wat ook wel veel vocht was.

Kracht gaat nog wel omhoog als een malle en ik lijk ook wel strakker te worden maar de weegschaal blijft maar haken op hetzelfde punt.

Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik kan er niet zoveel goede logjes over vinden.

Alvast bedankt.

Niet te veel naar die weegschaal kijken, je zal wel op het punt zijn dat je de meeste vocht wat je in het begin aan komt hebben gehad. Erna wil je echt niet meer in vocht aankomen, je zegt dat je kracht goed gaat en dat je er leaner van word dan zit je toch goed zonder dat je gewicht daalt. Ik zou het dus lekker zo houden.

• Topic Starter Topic Starter
Niet te veel naar die weegschaal kijken, je zal wel op het punt zijn dat je de meeste vocht wat je in het begin aan komt hebben gehad. Erna wil je echt niet meer in vocht aankomen, je zegt dat je kracht goed gaat en dat je er leaner van word dan zit je toch goed zonder dat je gewicht daalt. Ik zou het dus lekker zo houden.

Okee,bedankt voor je input.
Ik had alleen meer verwacht dat de Test nog wel de overhand zou hebben.
Maar we trekken hem nog even zo door inderdaad.

Idd, bij me 2 kuurtjes gingen de eerste 6-8weken gewicht fors omhoog en daarna een pak trager.

Zolang je kracht gaint en groter of leaner oogt no worries volgens mij?

Idd, bij me 2 kuurtjes gingen de eerste 6-8weken gewicht fors omhoog en daarna een pak trager.

Zolang je kracht gaint en groter of leaner oogt no worries volgens mij?

Nee no worries op zich maar bij mn eerste kuur bleef ik groeien ook na week 6-8 veel vocht ook wel.
Ben alleen benieuwd of iemand ervaring heeft verder met deze combi.

thanx!

Je vvm gaat omhoog dus ook je behoefte aan voeding. Eet eens 250 kcal meer en kyk wat het geeft

Lichaam went eraan, dosis omhoog gooien misschien?

Nee no worries op zich maar bij mn eerste kuur bleef ik groeien ook na week 6-8 veel vocht ook wel.
Ben alleen benieuwd of iemand ervaring heeft verder met deze combi.

thanx!

Ik hoop dat je die oral niet nam langer dan 8 weken, 6 weken is echt max imo?

Anders kan je ook doen wat belfius zegt, 250kcal bij doen.

Je vvm gaat omhoog dus ook je behoefte aan voeding. Eet eens 250 kcal meer en kyk wat het geeft

Doe ik ook wel maar met mijn eerste kuur Test only had ik ook bijna constant hongerklop.
Gear is wel goed,dat voel ik;)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 10:04 ----------

Ik hoop dat je die oral niet nam langer dan 8 weken, 6 weken is echt max imo?

Anders kan je ook doen wat belfius zegt, 250kcal bij doen.

Nee niet langer dan 6 weken inderdaad.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 10:05 ----------

Lichaam went eraan, dosis omhoog gooien misschien?

Omhoog gooien naar 750 mg?Lijkt me wel wat veel eigenlijk.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 10:06 ----------

Dat + de werking van Anavar dat je vocht weer verminderd, zolang je weegschaal hetzelfde blijft ben je vvm aan het winnen
Okee laten we het hier nog maar even op houden want kracht gaat wel omhoog.
Denk ook dat ik even na de training van vanavond een 4 dagen rust inlas.
Kijken wat dat doet.

Thanks bro's.

Als je strakker wordt maar hetzelfde blijft wegen kom je dus nog steeds spiermassa aan terwijl je vet verliest.
Vind ik best wonderlijk aangezien veel mensen na 8 weken al helemaal niks meer gainen.

Ik zou er gebruik van maken zolang het kan :)
Stel dat je in 4 weken nog van 100 kilo met 12% naar 100 kilo met 10% gaat heb je toch 2 kilo VVM gewonnen.

Als je strakker wordt maar hetzelfde blijft wegen kom je dus nog steeds spiermassa aan terwijl je vet verliest.
Vind ik best wonderlijk aangezien veel mensen na 8 weken al helemaal niks meer gainen.

Ik zou er gebruik van maken zolang het kan :)
Stel dat je in 4 weken nog van 100 kilo met 12% naar 100 kilo met 10% gaat heb je toch 2 kilo VVM gewonnen.

Is ook zo,ik zal mijn vetpercentage weer meten vanavond.
En weer lekker prikken natuurlijk.
Okee dank je voor je input!!

Terug
Naar boven