AndroidHealthClinic

Test E en Winstrol

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Hallo iedereen,

Binnekort wil ik gaan beginnen met mijn eerste kuur. Ik heb de afgelopen 2 maanden zo veel mogelijk gelezen over AS en wat onderzoek gedaan. Nu lijkt het mij verstandig om niet te zwaar te gaan beginnen, omdat het meestal nooit bij 1 kuur blijft. Bovendien wil ik zien hoe mijn lichaam erop reageert. Mijn kuur wil ik als volgt doen:

week 1 t/m 10 Test E 250mg
week 5 t/m 10 Winstrol 40mg
week 12 t/m 15 Nolvadex 20mg

Veel mensen doen 500mg test, maar na het boek anabolics 2009 gelezen te hebben lijkt het mij verstandig om op 250mg te beginnen. Het lijkt mij voldoende om wat kwaliteiten kilo's VVM te winnen. De eerste keer schijn je erg goed te reageren op AS.

Mijn doel en verwachtingen:

Ik wil er 5kg VVM toename aan overhouden. Dit moet icm een strikt voedingsschemamogelijk zijn lijkt mij.
Verder wil voorkomen dat ik te hard stijg qua gewicht (vocht), door zeer strikt te zijn met de voeding. Ik wil echt voor kwaliteit gains gaan, ipv zoveel mogelijk kilo winst. Vandaar ook de winstrol in het 2e deel van de kuur.

Lijkt dit jullie een goede opzet? Wat vinden jullie van de verwachtingen en doelen? Zijn er nog dingen waar ik nog meer op moet letten?

Waarom wil je niet het maximale uit je eerste kuur halen? En gewoon zoveel mogelijk massa pakken. Er staat nergens wat je Stats momenteel zijn. Je eertse kuur moet je gewoon knallen, en vreten. Want 5 kg vvm aankomen wordt lastig denk ik. Zolang mensen niet wete hoe zwaar enzo je bent kunnen ze geen goed antwoord geven. Ik zou zeggen test op 500 en die winny als kickstart gebruiken. Maar goed, dat is mijn mening omdat ik denk dat je doel met 250 niet haalbaar is uiteindelijk.

Ik zou zeggen test op 500 en die winny als kickstart gebruiken. Maar goed, dat is mijn mening omdat ik denk dat je doel met 250 niet haalbaar is uiteindelijk.

Winny al vanaf de eerste dag van je kuur pakken dus en gedurende een week of 3-5. Hoe hoog test moet zijn, er is een ruime marge tussen 250, het hoeft niet gelijk 500, ergens tussen de 250 en 500mg per week zou ik zeggen. Elke 5 dagen 250 mg injecteren. (maar er zijn er zat die test e elke week zat injects vinden.)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel het maximale eruit halen, ik hoef alleen geen kilo's vocht, die later toch weer verlies. Wat heeft het voor nut om 15kg aan te komen als je er toch maar 7 van overhoud?
Dan kom ik liever 8 of 9kg aan, waar ik er 5 van overhoud. of misschien meer, ook prima natuurlijk.

Me stats zijn 84kg bij 1.77 en 13%. Ik wil eerst terugcutten naar 9% en dan beginnen.

Winny op het eind was om wat harder uit de kuur te komen. Want test blaast je toch een beetje op begrijp ik.

Met Test op 250mg was mijn gedachte erachter dat het mijn 1e kuur is, dus om rustig te beginnen. Ik las dat je hier prima gaine mee kan maken. En mocht blijken dat het te licht is, dan weet ik dat voor de volgende keer.

Vocht zit grotendeels in je voeding. Dus dat heb je zelf in de hand. Verder kan het ook gewoon om 250 aan te houden. Ikzelf zou voor 500 gaan. Maar dat is ieder voor zich. Eerst terug cutten is sowieso goed voor dat je begint. Succes iig

Ik had nog een vraagje wat betref een kickstart..

Wat is nou het verschil tussen wel of geen kickstart? Want stel ik doe de winny op week 1t/m5, dan knal ik gelijk wat kilo's erop, terwijl als de winny op het eind doe ik op het eind nog wat extra kilo's pak + wat harder uit de kuur kom..

Wat is het beste voor de 1e kuur? De winny op het begin of aan het eind?

Ik had nog een vraagje wat betref een kickstart..

Wat is nou het verschil tussen wel of geen kickstart? Want stel ik doe de winny op week 1t/m5, dan knal ik gelijk wat kilo's erop, terwijl als de winny op het eind doe ik op het eind nog wat extra kilo's pak + wat harder uit de kuur kom..

Wat is het beste voor de 1e kuur? De winny op het begin of aan het eind?

Winny kickt vaak al snel in, dat is het grote voordeel van een kickstart. Test werkt gelijk, maar merk je meestal pas na een paar weken. Als je de laatste weken winny neemt kom je harder uit de kuur, maar zal je niet zo veel van de kracht merken aangezien de test werkt.

Oke, dus jij zou het als kickstart doen? Want ik hou namelijk vrij snel vocht vast heb ik gemerkt, zeker als ik wat meer carbs eet. Zeker in mijn gezicht hou ik het al vrij snel vast, vandaar dat ik een beetje bang ben voor een vochtkop op het eind.

Oke, dus jij zou het als kickstart doen? Want ik hou namelijk vrij snel vocht vast heb ik gemerkt, zeker als ik wat meer carbs eet. Zeker in mijn gezicht hou ik het al vrij snel vast, vandaar dat ik een beetje bang ben voor een vochtkop op het eind.

Ik zou het als kickstart nemen ja. Dat vocht verlies je toch wel weer als je kuur is afgelopen.

Terug
Naar boven