XXL Nutrition

Test-e/eq/tren-a/igf-1/insuline

killerbear

Cool Novice
Waardering
0
Hoi bro's,

begin binnen enkele weken met volgende cycle, enige opmerkingen suggesties? :rolleyes:

AAS:

Week 1-10: 500mg test-e EW (2*/week)
Week 1-4: 800mg eq EW (2*/week) -> frontload
Week 4-10: 400mg eq EW (2*/week)
Week 1-10: 500mg tren-e EW (2*/week)

IGF-1/INSULINE:

Week 1-4: 10iu humalog ED PWO (5 op7) (opbouwend vanaf 4iu).
Week 4-8: 50mcg igf-1 ED PWO (5 op 7)
Week 8-12: 10iu humalog ED PWO (5 op 7)
Week 12-16: 50mcg igf-1 ED PWO (5 op 7)
Week 16-20: 10iu humalog ED PWO (5 op 7)
Week 20-24: 50mcg igf-1 ED PWO (5 op 7)

De twee weken naar de aanvang toe ga ik primen, dus carbs omlaag met grote inname proteïne, behalve op re-feed dag. Aanvang > carbs omhoog.
Ga ook een logje bijhouden om achteraf wat naslagwerk te hebben :D

Stats op t moment zijn 96kg bij 1m86 en 11% VP.

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
kan zijn dat ik de 400mg eq optrek naar 600mg/week...
Zie ik dan wel...

Zou IGF-1 wat uppen

Vind persoonlijk 60 mcg de ondergrens.

killerbear;

De twee weken naar de aanvang toe ga ik primen, dus carbs omlaag met grote inname proteïne, behalve op re-feed dag. Aanvang > carbs omhoog.
Ga ook een logje bijhouden om achteraf wat naslagwerk te hebben :D

Stats op t moment zijn 96kg bij 1m86 en 11% VP.

Grtz,

Om echt je voordeel uit de prime te halen zou ik het langer dan 2 weken doen.
Of begin je over 2 weken al misschien? :D

En aangezien je ook een slin-fan bent (welkom bij de slin club) zou ik die 4 dagen voor de kuur ook gaan gebruiken zonder carbs in zeer lage hoeveelheden om de 2 a 3 uur.
Dit haalt echt het onderste uit de kan.

De theorie erachter weet Klaas erg goed te verwoorden, dus als je meer wil weten zal hij hier vast wel een berichtje willen achter laten.

Laatst bewerkt door een moderator:
doe je de slin en igf in week 4,8,12,16 samen?

dan zou ik je slin dosis wat verlagen..omdat de igf de halfwaarde tijd hiervan aanzienlijk verlengd!!

verder ziet het er lekker uit!!:D

ALs je dr bold wilt frontloaden zou ik op 100 mg per week gaan zitten en daarna op 600 zetten.. Verder indd miss de igf op minimaal 60 mcg..

Welke kuren heb je hiervoor gehad eigenlijk??

Succes..

ik bedoel trouwens de bold FL op 1000 mg;)

voor iemand met zulke stats zou ik vd slin afblijven.
zou er btw sowieso van afblijven maar goed.
zou eerder de eq goed omhoog gooien en de test verhogen naar 750mg. denk dat je daar op de lange termijn minder last van krijgt dan aan de slag gaan met igf en slin. ook nog eens goedkoper ;)
zou t als volgt doen:
week 1-10 eq
week 1-11 test enath
week 1-8 tren enath
vanaf week 14-18 pct of langer indien nodig. zou zorgen dat de tren zo lang mogelijk voor pct uit je bloed is ivm onderdrukkend effect. evt week 11-12-13-14 overbruggen met korte ester. bv een test prop/masteron

doe je de slin en igf in week 4,8,12,16 samen?

dan zou ik je slin dosis wat verlagen..omdat de igf de halfwaarde tijd hiervan aanzienlijk verlengd!!

verder ziet het er lekker uit!!:D

nee, gebruik het voorlopig nog appart, mss in een volgende cycle dat ik ze eens ga combineren... :rolleyes:

Misschien dat iemand me kan vertellen waarom hij tren én boldenone samen gaat doen?

Ik zou het simpeler houden en alleen voor tren of bold gaan en niet allebei want dat is me iets teveel van het goede.

Ik zou eerder dosis bold opvoeren of hem eruit laten maar geen 3 injects stacken.....zonde van je geld.

Igf op min 2x 40mcg want 50mcg gaat niet veel doen voor je.

Update

na overleg met "grote muis" ;) volgende definitieve veranderingen:

*EQ in FL van 800mg naar 1000mg (of 1gr) EW.
*EQ verder in 600mg EW (ipv 400mg).
*test en tren blijven onveranderd (raar maar waar, na 6 cycles groei ik nog op 500mg test-e :p)
*IGF-1 ga ik starten met 50mcg PWO, kijken hoe gevoelig ik hiervoor ben, anders opdrijven naar 2x40mcg ('s morgens en PWO).
*SLIN blijft onveranderd op 10iu PWO, ga niet zakken in dosering want combineer het niet met de IGF, ga om en om 4 weken. (5op7).

Ik ga n log bijhouden in de voorziene sectie, start is voorzien begin oktober eerst primen richting cycle...

Grtz,

:brew: :evilnana: :hedbang:

Niemand die het dus kan vertellen....dacht ik al.

Veel plezier anyway.

na overleg met "grote muis" ;) volgende definitieve veranderingen:

*EQ in FL van 800mg naar 1000mg (of 1gr) EW.
*EQ verder in 600mg EW (ipv 400mg).
*test en trenbolone blijven onveranderd (raar maar waar, na 6 cycles groei ik nog op 500mg test-e :p)
*IGF-1 ga ik starten met 50mcg PWO, kijken hoe gevoelig ik hiervoor ben, anders opdrijven naar 2x40mcg ('s morgens en PWO).
*SLIN blijft onveranderd op 10iu PWO, ga niet zakken in dosering want combineer het niet met de IGF, ga om en om 4 weken. (5op7).

Ik ga n log bijhouden in de voorziene sectie, start is voorzien begin oktober eerst primen richting cycle...

Grtz,

:brew: :evilnana: :hedbang:

Flinke kuur maat, dus koppie erbij he!!
Succes!!

Misschien dat iemand me kan vertellen waarom hij trenbolone én boldenone samen gaat doen?

Ik zou het simpeler houden en alleen voor trenbolone of bold gaan en niet allebei want dat is me iets teveel van het goede.

Ik zou eerder dosis bold opvoeren of hem eruit laten maar geen 3 injects stacken.....zonde van je geld.

Igf op min 2x 40mcg want 50mcg gaat niet veel doen voor je.

Wanneer je teveel stacked heb je kans dat je niet meer weet waar je hard op gaat.
Maar ik geloof dat onze beer wel weet wat ie doet.

Terug
Naar boven