Fitness Seller

Test e Euro Pharmaceuticals (LOT 0701)

MitchHedberg

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Mooi in verpakking en ziet er netjes uit maar is het ook echt?

EXP: 09/2015
LOT: 0701

szy8na.jpg

ga jij even ergens anders spelen. tnx:)

maar g2g. zoals eerder aangegeven ug word niet gefaked

Ondergedoseerd is ook fake en dat gebeurt ook bij ug want waarom.hebben we dan een.echt nep sectie, want zoals jij het zegt koop ug en het is altijd goed zo n onzin vind ik dat

En dan kun je zeggen daar valt teweinig op te verdienen maar 125mg test erin doen.bijv ipv 250 verdien je toch echt meer en 1l olijfolie kost ook niks dus waarom zullen.mensen geen fake maken?

Ondergedoseerd is ook fake en dat gebeurt ook bij ug want waarom.hebben we dan een.echt nep sectie, want zoals jij het zegt koop ug en het is altijd goed zo n onzin vind ik dat

En dan kun je zeggen daar valt teweinig op te verdienen maar 125mg test erin doen.bijv ipv 250 verdien je toch echt meer en 1l olijfolie kost ook niks dus waarom zullen.mensen geen fake maken?

OT: EP, g2g.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter

GG werd ook altijd de hemel ingeprezen en laatste tijd lees je toch mindere ervaringen.

Omdat dat je merk naar de klote helpt? (Kijk naar GG)

OT: EP, g2g.

Dit is natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig :P. GG werd (mogelijk) ook nooit gefaked/ ondergedoseerd en het sterkste argument was dan ook "omdat je dat merk anders naar de klote helpt". Maarja nu is kijken hoe EP bevalt

Lekker spul man gewoon knalluh !!

Thanks man zondag eerste prik

GG werd ook altijd de hemel ingeprezen en laatste tijd lees je toch mindere ervaringen.

Dit is natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig :P. GG werd (mogelijk) ook nooit gefaked/ ondergedoseerd en het sterkste argument was dan ook "omdat je dat merk anders naar de klote helpt". Maarja nu is kijken hoe EP bevalt

Ja en daarom dat GG nu naar de klote is. Omdat ze toch uiteindelijk zijn gaan onderdoseren vermoedelijk.

Niks tegenstrijdigs aan bro.

Hoe gaat het ermee?
Geen erge injectiepijn?zwellingen?

heb net dezelfde, ben toch al aardig wat kilos aangekomen in 4 weken

Hoe gaat het ermee?

Heb er nu 8 weken opzitten en ga stoppen veel bulten harde plekken.en zwellingen nu zelfs rechts in links in mijn bil helemaal hard opgezwollen en zeer pijnlikk
Ligt niet aan mij werkt steriel trek terug warm olie op enz heel vervelend hoop dat het snel over is kan amper zitten

Wel real

Zijn meerdere UG labs waarvan we weten dat er wel eens onder gedoseerde batches zijn.
EP echter nooit klachten over gehoord.

Iets dieper zetten direct voor t slapen gaan zal die pijnlijke vocht bulten moeten verminderen.

Heb het ook al zitten vd testp trena mastp en winny op oliebasis echt een pijnlijke harde schijf op ,en reet:(

Van de Test E van EP heb ik het zelf nog nooit gehad.

Test P heb ik zelfs van Testovis stijve plekken die wel 1.5 blijven zitten.

@J4ck, zet je elke keer alles tegelijk of heb je de producten wel eens apart gezet om te kijken waar het doorkomt?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het ermee?

Injectiepijn valt mee, bij mijn eerste kuur (ander merk) was het erger

Heb er nu 8 weken opzitten en ga stoppen veel bulten harde plekken.en zwellingen nu zelfs rechts in links in mijn bil helemaal hard opgezwollen en zeer pijnlikk
Ligt niet aan mij werkt steriel trek terug warm olie op enz heel vervelend hoop dat het snel over is kan amper zitten

Wel real

Ik zit nu in week 4, valt heel erg mee.. meestal is het woensdag wel ver weg. Injecteer je heel snel?

Terug
Naar boven