XXL Nutrition

Test-e kuur

IntrepidBe

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik ben intussen bezig met mijn allereerste kuur: 500mg test-e met kickstart dianabol.

Nu kwam ik dit filmpje tegen op Youtube:

De kerel in het filmpje heeft het over zijn eigen test-e kuur waarbij hij ipv 1x per week 500mg ineens te zetten, hij 2x per week 250mg zou hebben gespoten om zo een ongeveer constant test niveau te hebben ipv een piek en een dal na 7dagen (uitleg vanaf 4:00). Hij beweert dat dit de gains ten goede zou komen.

Ergens lijkt zijn uitleg wel steek te houden, maar toch is dit het eerste wat ik hier ooit van gehoord heb. Wat is jullie mening?

als je meer milliliters zet is het handiger om het te spreiden maar met 500mg test-e in de week ga je geen verschil merken tussen 1 of 2 x prikken.

Prik zelf ook altijd maar 1 keer, zie het nut er niet van in om lange esters vaker te zetten.

Prik zelf ook altijd maar 1 keer, zie het nut er niet van in om lange esters vaker te zetten.
heb het wel een tijdje gedaan en merkte geen verschil, nou zou het wel wat stabielere bloedwaardes geven.

zet nu meerdere milliliters en die zet ik nou evengoed 1x maar zou praktisch makkelijker zijn om te spreiden naar 2x 4ml in de week ipv 8ml in 1 x

heb het wel een tijdje gedaan en merkte geen verschil, nou zou het wel wat stabielere bloedwaardes geven.

zet nu meerdere milliliters en die zet ik nou evengoed 1x maar zou praktisch makkelijker zijn om te spreiden naar 2x 4ml in de week ipv 8ml in 1 x

Ja, zeker waar. Alleen ik zou het dan nog maar één keer doen, wil zo min mogelijk prikken.

Terug
Naar boven