MuscleMeat

Test E+ Oxandrolone Echt/Nep

faridym

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
Test-E van Aburaihan (HG)
Oxandrolone 50 (anavar) van BD (UGL)

IMG_20130906_181625.jpg

IMG_20130906_181633.jpg

IMG_20130906_181728.jpg

IMG_20130906_181744.jpg

IMG_20130906_181944.jpg

IMG_20130906_181812.jpg

• Topic Starter Topic Starter
niemand?

british dragon ging een maat van mij slecht op en rade mij dit merk af.. was wel betreft deca dus zou zomaar kunnen dat anavar wel goed is.

abu zou ik niet weten, misschien fake aburaihan intypen op google images en beetje gaan zoeken.

Die abu's met paars doosje zijn tijd terug ook eens in een topic geweest. Volgens mij was er toen geconcludeerd dat het geen echte waren, maar dat ze niet verkeerd waren. Oftewel wel werkzame stof erin.

Ik heb ooit eens echte abu's gehad en die hadden een wit met blauw doosje. Was echt top spul.

Ga naar de site en typ het serie nummer in. Zodoende kom je te weten of je Oxanabol echt is.

aahw wel minder als niet helemaal real is,mja als het doet wat het moet doen ben ik zeer tevreden.

thanks guys

BD Anavar is in ieder geval real, net gecheckt op hun site.
En inderdaad de abu's mogen dan misschien niet origineel zijn, als er werkzame stof inzit vind ik het goed. Kan mijn bron ook niks aan doen dan. Hij is zelf in ieder geval legit.
Wel grappig, volgens mij krijgt elke persoon die hier een topic plaatst, een PM van zogenaamde mensen die echte originele gear hebben en het je maar komen aanbieden.

Deze zijn iig pas net nieuw. Lijkt me dus heel sterk dat er al namaak zou zijn van een verpakking die nog geen 8 weken op de markt is.

Welk batch nr zijn je abu's 9045?

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 06:31 ----------

Welk batch nr zijn je abu's? Voor hoever ik kan lezen 9045 ?? Ik heb in mijn eerste kuur abu's gebruikt eerst 2 x ondergedosseerde gehad batch 7022 en batch 9025 , bracht ze terug kreeg toen 9045 mee ( maar 6 ampullen) en ik leek er toen wel op te reageren

Ben eigenlijk aan het twijfelen omdat ik 3 weken geleden een vermoedelijk slecht spul heb ingespoten maar normaal zou ik vandaag terug beginnen ben er alleen nog niet uit of het zo'n goed idee is.

Grtz

Slecht spul? Je bedoeld test van EP? deze oogt goed, nieuw etiket. heb deze batch zelf nog niet gehad, ik geloof dat trainingsmaatje nu deze heeft, kan hem es vragen hoe hij erop gaat.
Heb zelf van EP nog geen rotzooi gehad, maar dat is natuurlijk nooit een garantie.

Slecht spul? Je bedoeld test van EP? deze oogt goed, nieuw etiket. heb deze batch zelf nog niet gehad, ik geloof dat trainingsmaatje nu deze heeft, kan hem es vragen hoe hij erop gaat.
Heb zelf van EP nog geen rotzooi gehad, maar dat is natuurlijk nooit een garantie.

Nee ander spul was niet van ep (zie foto). Dus weet eigenlijk niet of het verstandig is om nu te beginnen of dat ik er een pauze moet tussen lassen.
Ja zou je me kunnen laten weten wat je trainingspartner ervan vind?

Grtz

image.jpg

Nee ander spul was niet van ep (zie foto). Dus weet eigenlijk niet of het verstandig is om nu te beginnen of dat ik er een pauze moet tussen lassen.
Ja zou je me kunnen laten weten wat je trainingspartner ervan vind?

Grtz

Ik had het mis. Hij heeft lotno. 0811 dat is nog een wat oudere...

Terug
Naar boven