MuscleMeat

Test-e/primo/winstrol

Ano_81_6

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
106kg
Vetpercentage
8%
Next week beginnen met de volgende kuur na 3 jaar off te zijn geweest:
Heb nooit meer dan een gram per week gehad (vaak gestacked)

Doel: kilo of 5 VVM NA de kuur overhouden......

Dit leek mij wel een lekker kuurtje:

Week 1-12 Test E 750 MG/Week (NORMA HELLAS)
Week 1-8 Primo 600 MG/Week (GS, 1e keer dat ik primobolan ga gebruiken!)
Week 8-12 WInstrol Injects 50 MG/Dag (Desma)
week 14-16 Nakuur 20 mg nolvadex....

Tijdens de kuur wil ik graag HCG gebruiken omdat ik best wel, echter heb ik dit nog nooit gebruikt. Heb ook begrepen dat er diverse protocollen zijn? Welke word hier aangeraden or kan jij me aanraden? Wat vinden jullie van deze kuur in de wetenschap dat ik 3 jaar off ben geweest, 1.5 jaar niet getrained heb, en momenteel sinds 4 maanden weer superfanatiek bezig ben? En de doseringen?

Stats 100 kilo bij 1.95, vet 10 %

ALvast thanx

Next week beginnen met de volgende kuur na 3 jaar off te zijn geweest:
Heb nooit meer dan een gram per week gehad (vaak gestacked)

Doel: kilo of 5 VVM NA de kuur overhouden......

Dit leek mij wel een lekker kuurtje:

Week 1-12 Test E 750 MG/Week (NORMA HELLAS)
Week 1-8 Primo 600 MG/Week (GS, 1e keer dat ik primobolan ga gebruiken!)
Week 8-12 WInstrol Injects 50 MG/Dag (Desma)
week 14-16 Nakuur 20 mg nolvadex....

Tijdens de kuur wil ik graag HCG gebruiken omdat ik best wel, echter heb ik dit nog nooit gebruikt. Heb ook begrepen dat er diverse protocollen zijn? Welke word hier aangeraden or kan jij me aanraden? Wat vinden jullie van deze kuur in de wetenschap dat ik 3 jaar off ben geweest, 1.5 jaar niet getrained heb, en momenteel sinds 4 maanden weer superfanatiek bezig ben? En de doseringen?

Stats 100 kilo bij 1.95, vet 10 %

ALvast thanx

Ik zou het zo doen:

Hcg tijdens de kuur 2 keer per week 250 IU

Vanaf dag 1 na de kuur: 2000IU EOD als opstart tot begin nakuur.

Ik zou het zo doen:

Hcg tijdens de kuur 2 keer per week 250 IU

Vanaf dag 1 na de kuur: 2000IU EOD als opstart tot begin nakuur.

Waarom die 2000IU EOD erna? Dit zorgt mijn inziens enkel voor een extra blast van oestrogeen. Die 2x250IU/week doe ik ook altijd en voel ik me prima op. (ook mbt snel herstel)

Eens met greatshape.. toffe kuur overigens, zul je zeker goed op gaan.. naar mijn inziens kun je dit echter ook met minder.. Als je daadwerkelijk zo lang off bent geweest kun je met 500 teste 600 primo ook goede resultaten behalen..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb 3 kuren achter de rug met als basis test op 500..........ben nooit hoger gegaan..waren overigens combi's met deca, tren, en boldenone..nu ben ik dus daadwerkelijk 3 jaar off en zal 750 er sowieso wel inhakken :D
DIt is mede omdat ik vernomen heb dat primo een vrij mild middel is...vandaar.
Ik heb ook zoiets van, als je toch al aan het kuren bent doe het dan direct goed....na die 3e kuur was de rek op 500 mg er wel uit!!Wil je hoger in bodyweight zul je simpelweg meer moeten juicen. Uiteraard zit voeding etc wel snor.....Kcals worden langzaam opgeschroefd naar de 5000....

Als je al 3 jaar off bent is 500mg test voldoende

Kuur ziet er goed uit.

SUc6 man

Iemand nog adviezen omtrend de HCG? IK heb het nooit eerder gebruikt maar weet uit eerdere ervaringen dat mn ballen krimpen als een malle..........dat wil ik deze kuur graag voorkomen :)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 15:43 ----------

Als je al 3 jaar off bent is 500mg test voldoende

Onderbouwing?

hcg doe ik vanaf week 1 tot aan nakkuur 250 1x in de week

Iedereen hanteert een verschillend protocol geloof ik?
Nog meer mensen?

heb je nog nooit hcg gebruikt dan?

heb je nog nooit hcg gebruikt dan?

Net zoals ik. En Laatste kuur duurde mijn herstel +/- 6 maanden (14 weken gekuurd). Daarom dat ik nu het principe van Power PCT toepas zoals hierboven beschreven.

Ik reageerde op het verkeerde bericht blijkbaar...

Laatst bewerkt:
Nog nooit hcg gebruikt.............why u ask?

ik pak alleen hcg in een kuiur met deca of tren 2 x p/w 250 iu.

dit zijn de 2 producten (diei k gebruikt heb) waarvan ik weet dat mijn cohona's krimpen. Bij test only heb ik daar geen last van.

Afgelopen week dus begonnen met bovenstaande kuur.
HCG ga ik niet gebruiken omdat ik ook nogal wat verhalen lees over het aantasten van je leydigcellen en de mogelijkheid om er zelfs onvruchtbaar van te gaan worden.
Heb ooit nog wel een kinderwens.......en wil sowieso met minimaal middelen, max rendement halen. Dan maar even wat kleinere ballen......uit ervaring weet ik ook dat ze wel weer normaal formaat worden op termijn :)

Ik twijfel alleen nog over de dosering PRIMO. Naast de 750 mg test doe ik dus 600 MG primo. Eerste keer dat ik uberhaupt primo gebruik.....heb dus ook geen id wat ik er van moet verwachten>?

ZOu meer Primo beter zijn? EN why?

Kleine update...........aanrader voor mensen die nog iets willen proberen dat ze niet gehad hebben, waaronder mijzelf dus :D

Ik ben zo'n 6 kilo aangekomen en 1 % in vet gedaald. Kracht is behoorlijk toegenomen. Voor mijn gevoel heb ik het idee dat ik NU PAS lekker aan het knallen ben, en we zijn ruim 2 maand verder. Ik weet van meze3lf dan ook dat ik best traag reageer, en vaak de weken na einde kuur nog even lekker doorkletter naar een "piekmoment"

Merk wel dat ik knoeperdje hard ben geworden en GEEN vocht vasthoud. Ik ben een blij man met wat ik tot nu toe bereikt heb. Is dit dan het "what u see is what u get effect"? :D
Vandaag de eerste winstrol inject gezet, deze gaat 30 dagen op 100 MG EOD.........als slagroom op de taart.

HCG heb ik niet genomen deze kuur, ik moet zeggen dat mijn ballen wel iets gekrompen zijn, maar niet extreem. Qua sides is deze kuur echt super. 0.0 last van opmerkjelijke zaken, afgezien van de extreme zweetpartij tijdens de training. Owjah.......heb wel het idee dat haargroei 3 x sneller gaat dan normaal. Vaker scheren en klaar is kees :D

Half januari moet mijn project afzijn. 110 kilo en nog 1% vetvermindering zou echt geniaal zijn. Dat houd in dat ik 10 kilo gewonnen heb, en 2% in vetpercentage ben gedaald.........qua gains zou dit mijn beste resultaat tot dusver zijn. Ik bespeur geen vocht, dus het lijken gene valse kilo's te zijn.

Ik ben dan van plan om voor het eerst te gaan bridgen. Hoe zit dat exact met de nakuur? Kan ik half januari beginnen met nolvadex en ondertussen elke week 250 mg test zetten voor een week of 8-10 om dan vervolgens weer een kuur in te vliegen?

Iemand?

Laatst bewerkt:
Wat ben je nu aan het nemen dan?

Dat staat er toch duidelijk? MIjn volledige kuur? EN ik zeg dat uik vandaag gestart ben met WInstrol? Dus je kan zien waar ik nu ben?

Terug
Naar boven