Fitness Seller

Test-e / tren-a / helios

l0iss

Advanced Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Hee,

Kuurverleden:
12w test500
5w epi 50mg

Momenteel:
189cm 93kg 10%

Kuurplan:
week 1-7 1000mg test-e (2x500mg pw ma-do)
week 7-12 250mg test-e (2x125mg pw ma-do)
week 7-12 150mg tren-a eod
week 7 en 10 helios 0.5ml
week 8 en 11 helios 1ml
Week 1-12 hcg 1000iu (2x500iu pw ma-do)

Daarna waarschijnlijk een bridge van 4 tot 6 weken

Doel: 98kg 8%

Wat denken jullie?

is dat helios niet voor plaatselijke vetverbranding waar je het injecteert? hopelijk vind je deze vraag niet erg. kan je verder geen advies geven :)

Wat is het idee achter maar 7weken op 1gram test en daarna 5weken low dose test met wat tren ace? Je wilt eerst 7weken massa aankomen en daarna 5weken cutten? Ik zou voor beide wat langer de tijd nemen. Zeker als je toch al gaat bridgen daarna.

Over Helios mag je wel delen in dit topic hoor. Wel erg interessant. Hoor je weinig over.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is het idee achter maar 7weken op 1gram test en daarna 5weken low dose test met wat tren ace? Je wilt eerst 7weken massa aankomen en daarna 5weken cutten? Ik zou voor beide wat langer de tijd nemen. Zeker als je toch al gaat bridgen daarna.

Over Helios mag je wel delen in dit topic hoor. Wel erg interessant. Hoor je weinig over.

helios kan je hier wat over lezen:
http://www.worldclassbodybuilding.com/forums/f483/helios-135915/

denk dat na 7/8 weken de rek van test 1gr er wel uit is.. en dan ff kort cutten met trena helios.. laat vp niet te ver oplopen dus ben ik snel klaar mee.. en dan na de bridge kijk ik even verder..

Hm lijkt leuk spul die Helios, had ik ook moeten hebben :P

Ben erg benieuwd wat die Helios voor je gaat doen. Hou je ons op de hoogte?

Ik denk dat de rek er na 7weken nog niet uit is bij een gram test. Hij gaat pas na 3weken werken ook he. Maar misch zijn jou ervaringen anders.

Terug
Naar boven