AndroidHealthClinic

test e + tren e

kevinwdt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
83kg
goeiedag gasten,

ben Kevin zit hier sinds net op het forum 20 jaar oud 1,73 83kg

ik ben nu nog bezig aan een trenbolone enanthate 1,5ml p/w en dianabol 30mg per dag kuurtje, maar wil alvast wat info voor de volgende keer voor na december. gaat om een tren enanthate en testo enathate kuur dit tesamen, heb twee vragen 1 domme eigenlijk, kan ik deze twee tegelijkertijd injecteren met 1 spuit? en hoeveel mg is het beste per week, ik hoef geen super kuur gewoon een goeie kleine kuur, en wat is een goeie nakuur heb namelijk erg last van schijven on mijn tepels :S

mvg kevin

Laatst bewerkt door een moderator:
............

edit; ik zie dat je last heb van schijven onder je tepels? zou per direct stoppen met tren en de dbol en even goed gaan nakuren.
lees je daarna goed in de materie want je gaat op deze manier alleen maar meer last krijgen, zonde voor je lichaam man.

Laatst bewerkt:
PANNENKOEK!!!!!! waarom doe je in godsnaam een tren only, dat gaat echt nergens over.

Nakuren met een tren only is pointless, oja hij heeft ook Dbol erbij ...

Kerel, ik wens je heel veel succes met je gyno. hoop niet voor je dat het prolactine is want dan kan je straks je eigen kinderen borstvoeding geven.

Tevens super stom om, op je 20ste te gaan kuren.

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor de reacties, ik weet is neit slim geweest zo jon g te beginnen, maar werd erin meegesleurd en werden allerei keuren aangesmeert!

maar met die trenbolono enathate en dbol ben ik wel veel gaan groeien, want ik eet ook veel en goed!

maar ik ga mijzelf wel eerst meer verdiepen in wat ik ga gebruiken!

thanks

Terug
Naar boven