goeiedag gasten,
ben Kevin zit hier sinds net op het forum 20 jaar oud 1,73 83kg
ik ben nu nog bezig aan een trenbolone enanthate 1,5ml p/w en dianabol 30mg per dag kuurtje, maar wil alvast wat info voor de volgende keer voor na december. gaat om een tren enanthate en testo enathate kuur dit tesamen, heb twee vragen 1 domme eigenlijk, kan ik deze twee tegelijkertijd injecteren met 1 spuit? en hoeveel mg is het beste per week, ik hoef geen super kuur gewoon een goeie kleine kuur, en wat is een goeie nakuur heb namelijk erg last van schijven on mijn tepels :S
mvg kevin
ben Kevin zit hier sinds net op het forum 20 jaar oud 1,73 83kg
ik ben nu nog bezig aan een trenbolone enanthate 1,5ml p/w en dianabol 30mg per dag kuurtje, maar wil alvast wat info voor de volgende keer voor na december. gaat om een tren enanthate en testo enathate kuur dit tesamen, heb twee vragen 1 domme eigenlijk, kan ik deze twee tegelijkertijd injecteren met 1 spuit? en hoeveel mg is het beste per week, ik hoef geen super kuur gewoon een goeie kleine kuur, en wat is een goeie nakuur heb namelijk erg last van schijven on mijn tepels :S
mvg kevin
Laatst bewerkt door een moderator:
Geschoond nu al. @ts voor een eerste kuurtje aan de tren? en je weet niet wat een goede nakuur is? Je moet je echt inlezen! Je bent pas 20 jaar en niet verstandig begonnen en dat is zacht uitgedrukt. Test en tren kan gewoon in 1 spuit. Olie kan bij olie. De nakuur mag je zelf even via de search opzoeken.