XXL Nutrition

Test e vraagje

gogemm

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik zit in mijn 9de week test e deed 9 weken 2ml per week.. echter doe ik nu 3ml de laatste 3weken..
Gaat dit echt nog voordelen opleveren die laatste weken of maakt die laatste paar weken geen verschil meer?

qua gains in spiermassa maakt het weinig uit imo, waarschijnlijk wel meer bijwerkingen

..waarom maak je het niet gewoon af op 2ml/week?

Als je gaat uppen zou ik het ook langer doortrekken.
Is me persoonlijke ervaring.
Probeer het gewoon.

• Topic Starter Topic Starter
ja komt omdat ik al die weken net iets teveel heb genomen waarschijnlijk kwam ik net geen 10 weken uit.. dus besloten dat ik extra potje nam en dan tot 12 weken doe 3x 3ml

Heb hem ook omhoog gegooid. maar ga idd ook langer door.

Zal het minimale uithalen, maar als je toch nog wat extra hebt liggen. Het is dat, of bewaren voor de volgende keer.

ik heb daar toch goede ervaringen mee

zou gewoon 2 ml blijven doen maar dan langer doortrekken

• Topic Starter Topic Starter
heb tevens ook helemaal gen bijwerkingen alleen beetje bultjes boven bij arm en schouders..

5 keer per dag rukken of valt dat nogal mee? :D

• Like
Waarderingen: mat
Heb destijds ook 1ml extra gedaan. Hoop vocht gepakt en dus wat striemen overgehouden.. zou t niet doen..

ligt eraan hoe lang je doorgaat, als je nog 8 weken doorgaat dan heeft het zeker nut.

ik zou er persoonlijk paar weken aan plakken op 4ml maar ach maak die kuur gewoon af en stel een volgende kuurtje samen

Heb destijds ook 1ml extra gedaan. Hoop vocht gepakt en dus wat striemen overgehouden.. zou t niet doen..

striae komt niet alleen door te snel groeien (dat bedoel je met hoop vocht gepakt neem ik aan?) maar kan ook gewoon door hormoon schommelingen komen

Terug
Naar boven