AndroidHealthClinic

test E + ?

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
hee, ik blijf maar aan het twijfelen over wat ik als 3e kuurtje zou nemen ( 2 ph kuren gehad reeds, waarvan van 1, 6.5kg overgehouden..

wil test E als basis gebruiken..

stats

1.91
109kg +-
14.5/15%

Probleem is dat ik kwa cutting niet veel meer eraf krijg.. ben nu elke dag aan het cardioen , en me voeding is nagenoeg khd vrij ( 9 eieren waarvan 3 met geel, 1 gehaktbal extra mager, 200gram kipfilet, mischien vanavond nog blikje makreel)

dus ik denk niet dat ik op 10-12% kan komen ( in de komende 2 weken) waardoor deca dus afvalt ?

voeding wou ik op 4000/4500calorieen houden tijdens men kuur ( weet wat eten is dont worry, )

liefste zou ik primo of bold doen maar dan moet ik of heel veel prikken ( 400primo+500test=6ml) of direkt als 1e "echte' kuur 14 weken pakken..

extra haargroei/kaal worden is niet belangrijk.. heb geen aanleg voor kaal worden en beharing kan toch niet erger.. wel heb ik een hekel ( lees haat) aan acne dus valt mast ook af..

dus ik dacht aan

week 1-3 50mg winstrol ( kom net van 6 weken orals in mei, 70mg epi/dag)
week 1-10 500mg test
week 12-14 20mg nolva

suggesties ?

Zou winny 4 weken doen. Als je wilt weten of leverwaardenn in orde zijn kun je bloed laten testen.

Toch raad ik wel aan nog verder te cutten voordat je begint. 10/12% moet zeker te doen zijn. Je moet alleen zoeken naar wat werkt voor jou. Vraag anders wat tips aan raymond Simon (heef ttopic in voedingssectie) die heeft ook goede tips.

kuur ziet er goed uit zo hoor,
ga je hard genoeg op :) suc6

• Topic Starter Topic Starter
Zou zonde vinden om extra potje win te halen voor 1 week, + lijken de sides me niet zo lekker( droge gewrichten)

Kom trouwens( inmiddels 2jaar geleden) van 133kg vet.. Mischien dat daarom vastloopt

Hoelang ben je al aan het cutten?
Je stowisseling zal wel op een laag pitje staan na al dat cutten.
Je zou nog even verder kunnen cutten met t3 erbij.
En daarna je kuur er in knallen.

Ook ik ben iemand die heel veel last heeft gehad van acne na mijn kuren, zelf in heel erge vorm. Na een x aantal kuren heb je er steeds minder en minder last van heb ik gemerkt. Denk dat je lichaam er dan een soort tollerantie voor heeft beetje bij beetje. heb gemerkt dat anderen dit ook hebben kunnen bevestigen

Maar wat ik wilde zeggen is, dat ondanks er word gesproken dat masteron meer voor acne zorgt. heb ik dit nooit echt gemerkt, elke kuur had ik er last van, je bent er gevoelig voor of niet. Bij mast had ik dit zeker niet meer dan mijn andere middelen. En in jouw geval, zou ik even van de orals afblijven. Denk dat dus voor jouw doel voor ogen, primo of mast het best is.

Zou ook je nakuur met minstens een weekje verlengen. Dit toch zeker MIN. 4 weken.

Hoelang ben je al aan het cutten?
Je stowisseling zal wel op een laag pitje staan na al dat cutten.
Je zou nog even verder kunnen cutten met t3 erbij.
En daarna je kuur er in knallen.
k*t net 1.5 week nu, maandje totaal moet normaal toch genoeg zijn voor 3/4% ik houd teveel van eten om nog strakker te cutten..

@haaaa
Mischien ben jij uitzondering op de regel maar mast moet gevoelig zijn mbt acne

Als je op meer plekken kan injecteren kan je winstrol inject nemen, is wat gezonder dan orals.

Ja maar eerste prikkuur zou ik niet gaan voor eod zetten.

Kwam laatst ook nog voorbij in een topic, zal mijn reaktie even kopiëren:

Winstrol ed geeft stabielere bloedwaardes dan eod.
Stabielere bloedwaardes hebben altijd de voorkeur, bij elke vorm van medicatie, zowel voor de werking van het middel als voor de bijwerkingen

Mensen kiezen soms voor eod omdat ze anders niet uitkomen met injectieplaatsen, vooral als ze ook nog olie injects zoals test erbij zetten (winstrol op waterbasis mag niet tegelijk met olie gezet worden).

Mischien volgend voorjaar Utrecht, als ik winny ga zetten dan had ik ook wel korte ester test genomen,

Leef er wel steeds meer naar toe hah, begin dan net bij nieuwe werkplek( zomerbaantje) zal ik ze flink gek maken met bakken vol macaroni en rijst haha

Ga nou gewoon voor test-e only ;) Geloof me dat je hard genoeg gaat met een kick van de winny!

Kwam laatst ook nog voorbij in een topic, zal mijn reaktie even kopiëren:

Winstrol ed geeft stabielere bloedwaardes dan eod.
Stabielere bloedwaardes hebben altijd de voorkeur, bij elke vorm van medicatie, zowel voor de werking van het middel als voor de bijwerkingen

Mensen kiezen soms voor eod omdat ze anders niet uitkomen met injectieplaatsen, vooral als ze ook nog olie injects zoals test erbij zetten (winstrol op waterbasis mag niet tegelijk met olie gezet worden).

Ja, maar Ed of eod zetten zou ik niet doen je eerte kuur.

Dat is zo, al is het wel te doen als iemand je kan helpen met injecteren.

Haha punjab ik weet het zo net nog niet.. Papanilala heeft dat ook gedaan en vond het niet zo lekker als epi en k had epi op een hogere dosering en toch vond ik dat het wel wat meer kon

Terug
Naar boven