Fitness Seller

Test e ?

Corso

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
95kg
Beste leden,

Gezien ik mijn vorige login vergeten ben, door dat de sport al 5 jaar niet meer in mijn agenda stond. Heb ik nu maar een nieuw account aangemaakt.

Ik WAS " ervaren " met de meeste producten en op relatief hoge dosering ( test 750 tren 900 etc )
Nu ben ik al meer dan een jaar terug aan het trainen geweest, dat ging goed, maar de drang naar meer is er terug.

Bij deze 2 vragen:

1 zal mijn lichaam reageren als mijn eerste kuur ? Wat ik bedoel: begin ik terug met een test only kuurtje ? Of ineens stacken ?

2 ik zie hier op het forum vaak hcg terugkomen tijdens de kuur ? Vroeger werd dit hier precies niet gedaan ? Enkel nolva na de kuur dacht ik.

Ik dacht aan:
1-10 test e 500 mg e5d
12-15 nolva 20 mg ed

Ik hoor het graag van jullie

Thanks

Current stats?

Na 5 jaar niet sporten zal die 95kg niet uit uitsluitend spiermassa bestaan. Wat is je vetpercentage nu?

Wat zijn je doelen van deze kuur?

Lijkt me prima "eerste" kuur ja.

Ziet er prima uit om weer te beginnen.

HCG zal ik je nog aanraden en clomid heeft de voorkeur.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vetpercentage heb ik geen idee eigenlijk, ik schat rond de 14%. Ik kon het vorig jaar niet meer aanzien, toen lag mijn vetpercentage een stuk hoger. In een jaar tijd heb ik heel wat resultaat geboekt, misschien te wijten aan spiergeheugen ? Ik ben er niet op uit om shredded te zijn.
Maar heb wel terug zin naar meer :D

HCG is iets nieuw voor mij, zal me eerst even over inlezen. Ik zie hier vaak 500 iu, 2 keer per week ?

Misschien ter info, producten waarvan de houdbaarheidsdatum gepasseerd is, nemen jullie die nog in ? Vanaf wanneer gooi je die gewoon weg ?
Heb hier namelijk nog wat nolva en winstrol, die ZIEN er nog goed uit, maar wil ook niet dat de nolva maar half z'n werk doet..
Die winnys lijken mij geen gevaar als ze al een half jaar over tijd zijn ?

Nee medicijnen gaan niet over datum. Alleen de werking wordt enkele procenten minder na verloop van tijd maar dit is niet te merken in de praktijk naar mijn mening.

Terug
Naar boven